مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان خبر داد؛

افزایش ۷ درصدی بازرسی اصناف نسبت به مدت مشابه سال ۹۸

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۴۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۰۸۸۶۵
افزایش ۷ درصدی بازرسی اصناف نسبت به مدت مشابه سال ۹۸
بیش از بیست و هشت هزار و پانصد از واحدهای صنفی در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف مرتبط با ماه مبارک رمضان بازرسی شدند.

 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،امسال نیز همچون سالهای گذشته طرح ضیافت ویژه‌  تشدید نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی مرتبط با ماه مبارک رمضان در سطح عرضه  و با تمرکز بر صنوف  پر تقاضای سبد خانوار به طور همزمان در سراسر استان انجام گرفت.

 مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان  در این رابطه گفت: در این طرح ویژه مجموعا تعداد ۲۸۸۵۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفت که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 7 درصدی را نشان می دهد.

جواد محمدی فشارکی در ادامه گفت: این تعداد بازرسی انجام شده توسط بازرسان اصناف استان منجر به تشکیل ۹۶۸ فقره پرونده به ارزش ریالی بیش از ۶ میلیارد و ۵۶۶ میلیون ریال شده که پرونده متخلفان صنفی پس از برخورد قانونی جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان در پایان درباره بیشترین تخلف صنفی در استان گفت: دراین طرح بیشترین تخلفات شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از طرف متصدیان واحدهای صنفی بوده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز