برخورد سلیقه ای ادارات اصفهان با بخشنامه ساعت کاری

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۸۹۹۷
برخورد سلیقه ای ادارات اصفهان با بخشنامه ساعت کاری
برخی ادارات اصفهان مانند آب وفاضلاب و برق برخلاف بخشنامه رییس جمهور، کارکنان خود را ملزم به حضور در ساعت قبلی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، هفته گذشته بخشنامه جدید تغییر ساعت کاری جدید در ادارات  از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد اما برخی ادارات اصفهان همچنان کارکنان خود را ملزم به حضور در ساعت قبلی کرده اند.

براساس دستور رییس جمهور این بخشنامه سازمان اداری و استخدامی از دهم خرداد لازم الاجراست. براساس آن ساعت کاری روزانه کارکنان دستگاه‌های اجرایی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود؛ هرگونه تعییر در این ساعت فقط با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین و ابلاغ خواهد شد.

این در حالی است که براساس گزارش میدانی برنا در اصفهان،اداراتی مانند آب و فاضلاب از ساعت ۷تا ساعت 15،اداره برق تا ساعت 15کارکنان خود را ملزم به حضور در اداره کرده اند.

در حالی که در بخشنامه ریاست جمهوری تاکید بر حضور کارکنان صرقا تا ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ شده است.همچنین در بخشی از بخشنامه بر تعطیلی آشپزخانه‌ها و آبدارخانه‌ها در ادارات و ممنوعیت پذیرایی فردی و گروهی در جلسات و اتاق‌ها تاکید شده است. دستگاه‌ها موظف شده اند فقط امکان تهیه چای با لوازم شخصی را برای کارکنان در طول روز فراهم کنند.

صرف گروهی و فردی صبحانه و ناهار در سالن غذاخوری، اتاق کار کارکنان و سایر محل‌های عمومی ادارات نیز ممنوع است. مسئولان ادارات باید از تهیه و توزیع غذا خودداری و جلوگیری کنند. البته کارکنان نوبت کاری و کشیک مستثنی هشتند.

طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، استفاده از خدمات دورکاری هم فقط در صورت تأمین زیرساخت‌ها و با اولویت بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنان آسیب پذیر مجاز خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز