ماجرای تابوت سوخته شده کنار جاده فرودگاه اصفهان!

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۶:۳۳
کد خبر: ۱۰۱۰۰۵۶
ماجرای تابوت سوخته شده کنار جاده فرودگاه اصفهان!
حقیقت ماجرای تابوت مرموز سوخته و رها شده در کنار جاده فرودگاه اصفهان مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: این تابوت متعلق به جنازه فردی ۷۶ ساله بوده که ۲۶ اردیبهشت ماه بر اثر ایست قلبی در کشور کویت درگذشته است.

وی  ادامه داد: پس از اخذ تاییدیه از وزارت بهداشت کویت مبنی بر فوت متوفی بر اثر ایست قلبی و تاییدیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت اجازه انتقال آن به اصفهان صادر شده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بیان کرد: جسد مورد نظر در تاریخ ۹۹/۳/۸ با پرواز ورودی از کویت به فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان منتقل شده که در بدو ورود به فرودگاه توسط کارشناسان پایگاه مراقبت بهداشت مرزی و گمرک فرودگاه مدارک مربوط به فوت متوفی بررسی و پس از کسب اطمینان از نداشتن بیماری واگیر بر اساس دستورالعمل‌های موجود، مجوز ترخیص جسد را صادر نموده اند.

عمادی ادامه داد: بنابر اظهارات خانواده متوفی پس از تحویل جنازه از شرکت هواپیمایی مربوطه، به دلیل جاگیر بودن تابوت در آمبولانس، متاسفانه خانواده متوفی پس از خروج از فرودگاه در حاشیه اتوبان شهید اردستانی اصفهان اقدام به خارج نمودن پیکر متوفی از تابوت و رها کردن تابوت خالی در کنار اتوبان می‌کنند.

 

نظر شما
پرونده ویژه