شهردار شاهین شهر:

امام خمینی(ره)یک عالم روشن ضمیر بود

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۰:۵۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۰۴۴۰
امام خمینی(ره)یک عالم روشن ضمیر بود
آیین بزرگداشت سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) در مصلای نماز جمعه شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، شهردار شاهین شهر،حمیدرضا فرهنگ در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌ گفت: امام یک شخصیت بسیار استثنایی در طول تاریخ اسلام و الهام‌بخش برای کشورهای منطقه و تمام جهان اسلام است.

وی در ادامه افزود: امام خمینی(ره) در روزگار خفقان استکبار به عنوان یک فقیه بزرگ ، عالم روشن ضمیر، عارف و سیاستمدار توانست از پایگاه دین و با حمایت مردم در سراسر این سرزمین پرچم نهضت اسلامی را به اهتزاز درآورد.

فرهنگ خاطرنشان نمود: چهارده خرداد سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد که نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌گردد را گرامی داشته و با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا و تحت زعامت منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش می‌نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا صالحیان، مسؤول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان، به‌عنوان سخنران ویژه این مراسم عنوان کرد: حضرت امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی را به اوج عظمت و شکوه و همچنین ملت مسلمان ایران را به عزت و سعادت و مسیر حق و حقیقت راهنمایی نمود.

وی در ادامه به بررسی و تبیین شخصیت و جایگاه شاخص حضرت امام خمینی(ره) در داخل و خارج از کشور پرداخته و جنبه‌های والای انسانی وی را مورد عنایت قرار داد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز