فرماندار جدید خوانسار معرفی شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۶:۴۲:۳۳
کد خبر: ۱۰۱۰۴۷۴
فرماندار جدید خوانسار معرفی شد
استاندار اصفهان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار خوانسار گفت: برخی مردم و مسوولان، دوره کرونا را تمام شده تلقی می‌کنند ولی باید بدانیم که اگر بازگشایی‌ها صورت می‌گیرد برای این است که در کنار مبارزه با کرونا، چرخ اقتصاد جامعه هم بچرخد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار خوانسار با بیان‌اینکه دوران کرونا تمام نشده است، افزود: امروز بسیاری از مشاغل از جمله صنعت گردشگری، آسیب و ضربه سختی دیده‌اند و ناچاریم در این شرایط زندگی کنیم و اگر بخواهیم چرخ اقتصاد جامعه بچرخد نیازمند همراهی مردم هستیم و تنها راه آن هم فاصله‌گذاری اجتماعی و بی‌تفاوت نبودن در برابر این بیماری است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان در مدیریت بیماری کرونا گفت: امروز از نظر امکانات و نیرو هیچ کمبودی نداریم و حتی در دوران اوج کرونا نیز بسیاری از ظرفیت‌های درمانی استان از جمله بیمارستان صحرایی ما به قم، تهران و خوزستان ارسال شد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: امروز از یکسو با ناجوانمردانه‌ترین تحریم تاریخ دنیا مواجهیم و از سوی دیگر مسائل پسا کرونا، شرایط سختی را در جامعه بوجود آورده، ضمن‌اینکه باید در برابر مسوولیتی که رهبر معظم انقلاب به‌عنوان جهش تولید در سال جاری به گردن ما نهاده است، پاسخگو باشیم.

رضایی تاکید کرد: در شرایطی که دولت با تمام وجود، عملکردی را از خود نشان داده که مایه افتخار نظام شده است و رهبر معظم انقلاب نیز از این روند حمایت کرده‌اند، نباید مطالبات غیراساسی را افزایش داد.

وی با اشاره به حماسه اقشار مختلف مردم در مواجهه با بیماری کرونا گفت: دولت در این مساله با تمام وجود در کنار مردم ایستاد و نمود آن حضور بی‌وقفه و شبانه‌روزی مدیران استان برای مدیریت این بیماری بود تا جایی که فرمانداران مرخصی نرفتند و حتی مدیران استان شب‌های بسیاری را در استانداری به‌سر بردند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: از سوی دیگر سایر دستگاه‌ها بویژه سپاه، بسیج و شهرداری‌ها بویژه شهرداری اصفهان در هر مساله‌ای برای همراهی با دولت و مردم اعلام آمادگی می‌کردند و این به واسطه آن است که همه، انقلاب را از خود می‌دانیم و مدیون آن هستیم.

وی اظهار کرد: عملکرد بسیار خوب نظام اسلامی در جایی رقم خورد که کشورهای بزرگ دنیا برغم ادعاهای مختلف که خود را غول اقتصادی یا ابرقدرت می‌دانستند، در مساله کرونا از یکدیگر ماسک دزدی کردند.

وی همچنین گفت: قبول مسوولیت در شرایط جنگ اقتصادی؛ نشان از علاقه‌مندی به نظام اسلامی است لذا کسی گمان نکندکه قبول مسوولیت‌ها به مثابه ارتقای جایگاه و شان افراد است.

وی افزود: کسی که مسوولیتی را قبول می‌کند خود را مدیون نظام و رهبری می بیند و درد خدمت به مردم را دارد.

رضایی با تاکید براینکه باید قدردان نعمت انقلاب بود، افزئد: ما غرق در نعمت انقلاب هستیم به همین دلیل هم قدر آن را نمی‌دانیم که البته این قدردانی نه تنها در زبان بلکه باید در عمل باشد.

استاندار اصفهان گفت: کرونا واکسن یادآوری بود که نشان داد هر آمدنی رفتنی هم دارد و به ما آموخت که همه کاره نیستیم.

در این مراسم از زحمات ۲ ساله منصور کمالی در سمت فرمانداری خوانسار، تجلیل و محمود مسلم‌زاده به سمت فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

مسلم‌زاده پیش از این، معاون فرماندار شاهین شهر و فرماندار شهرستان خمینی شهر بوده است.

 

نظر شما