مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

ثبت نام مدارس در سال جاری در فضایی آرام با کمترین مشکل انجام میشود

۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۵:۵۳
کد خبر: ۱۰۱۱۰۴۱
ثبت نام مدارس در سال جاری در فضایی آرام با کمترین مشکل انجام میشود
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اقدامات علمی و تخصصی توسط همکاران ما در اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان در زمینه ثبت نام دانش آموزان انجام شده که فرآیند ثبت نام در مدارس را تسهیل خواهد کرد و به صورت یک سامانه پیاده سازی شده که در اختیار نواحی و مناطق قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمد اعتدادی با اشاره به اهمیت موضوع ثبت نام دانش آموزان بر تکریم ارباب رجوع در ایام ثبت نام دانش آموزان گفت: انتظار می رود مدیریت ثبت نام مدارس در سال جاری در فضای آرام ، با کمترین مشکل ، آنطور که در شأن اولیای دانش آموزان است انجام شود و این موضوع به جهت شرایط خاص اقتصادی که وجود دارد می بایست به صورت ویژه مورد توجه مسئولین مربوطه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اقدامات علمی و تخصصی توسط همکاران ما در اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان در زمینه ثبت نام دانش آموزان انجام شده که فرآیند ثبت نام در مدارس را تسهیل خواهد کرد و به صورت یک سامانه پیاده سازی شده که در اختیار نواحی و مناطق قرار می گیرد تا مشکلات موجود مرتفع شود و اداره کل آموزش و پرورش استان نیز بر این سامانه نظارت خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه تاکید کرد : این بدان معنا نیست که اختیارات مدیر مدرسه و مسئولین نواحی کاهش پیدا کند ؛ بلکه ابزاری است که امر ثبت نام را تسهیل خواهد کرد.

اعتدادی همدلی مسئولین آموزش و پرورش استان در پیشبرد اهداف و اهتمام بر پیاده سازی این سامانه را از اولویت های موجود دانست و گفت : جدایی بین ادارات نواحی و مناطق و حوزه ستادی آموزش وپرورش استان در این زمینه وجود ندارد ؛ چرا که اقتدار یک سازمان به نیروی انسانی آن سازمان ، و کار علمی و تخصصی است که توسط آنها انجام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز