شهردار اصفهان خبر داد:

«هر یکشنبه، یک افتتاح» در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۸:۳۹:۲۵
کد خبر: ۱۰۱۱۲۶۴
شهردار اصفهان گفت: یکشنبه هر هفته پس از پایان جلسه علنی شورای شهر با حضور اعضای شورا و شهروندان یک افتتاح در شهر خواهیم داشت، تعداد پروژه‌های تکمیل شده برای بهره‌برداری در ۱۵ منطقه و سازمان‌های وابسته به شهرداری بسیار زیاد است و تا پایان سال می‌توانیم هر هفته یک افتتاح و در برخی مناطق حتی چندین افتتاح داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت الله نوروزی در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی محیط زیست، گفت: محیط زیست سالم یک حق بشری است که همه باید برای حفظ آن تلاش کرده و با جدی گرفتن توسعه پایدار و نهادینه کردن اهمیت و ارزش محیط زیست سالم این حق بشری را حمایت و صیانت کنند.

وی با بیان اینکه روز گذشته شهرداری اصفهان میزبان «سید حمید پورمحمدی» معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور بود، افزود: در بازدید معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از تعدادی پروژه‌های شهر مقرر شد مترو، رینگ چهارم، سالن اجلاس و برخی دیگر از اقدامات شهرداری بیش از گذشته مورد حمایت ملی قرار گیرد.

شهردار اصفهان تاکید کرد: در سال‌های گذشته تلاش مدیران و کارشناسان شهرداری در مسیر ایجاد همکاری بین دولت و مدیریت شهری برای اجرای ابر پروژه‌ها در اصفهان بوده که نتیجه آن منجر به حمایت ملی از تمام پروژه‌ها شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در بازدید انجام شده، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از پیشرفت‌های عمرانی شهر و پیشرو بودن شهرداری اصفهان در بین شهرداری‌های کشور و اتفاقاتی که در حوزه‌های مختلف شهرداری افتاده، ابراز خرسندی کرد که امیدواریم با تکمیل ابر پروژه‌های شهر رفاه، آسایش و آرامش بیشتری را برای شهروندان فراهم کنیم.

نوروزی گفت: اگرچه شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری بسیاری از مراسم‌ها را برای افتتاح چندین پروژه از شهرداری گرفت، اما از این هفته با رعایت فاصله فیزیکی و دیگر شرایط لازم، پروژه‌هایی را در سطح شهر افتتاح خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در قالب «هر یکشنبه، یک افتتاح» یکشنبه هر هفته پس از پایان جلسه علنی شورای شهر با حضور اعضای شورا و شهروندان یک افتتاح در شهر خواهیم داشت، گفت: تعداد پروژه‌های تکمیل شده برای بهره‌برداری در ۱۵ منطقه و سازمان‌های وابسته به شهرداری بسیار زیاد است و تا پایان سال می‌توانیم هر هفته یک افتتاح و در برخی مناطق حتی چندین افتتاح داشته باشیم.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: با بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهر شاهد ایجاد فضایی مناسب برای زندگی بهتر شهروندان باشیم.

وی با بیان اینکه فردا _یکشنبه ۱۸ خردادماه ۹۹_ در منطقه ۱۲ شهرداری افتتاح دو خیابان و فرهنگ‌سرای دکتر کتابی همچنین کلنگ‌زنی یک خیابان که خواسته شهروندان در ملاقات‌های مردمی بود، انجام می‌شود، اظهار امیدواری کرد: این اقدامات مورد رضایت شهروندان ساکن در منطقه ۱۲ شهرداری قرار گیرد.

نظر شما