نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

شفافیت مالی باید الگوی دستگاه‌های دولتی و اجرایی باشد

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۸:۲۶:۴۷
کد خبر: ۱۰۱۱۶۷۵
شفافیت مالی باید الگوی دستگاه‌های دولتی و اجرایی باشد
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: اقدامات رییس قوه قضاییه در مسائل مختلف باعث امیدواری مردم شده است و امید است با همین روش جلو بروند و امیدواری بیشتر را برای مردم رقم بزند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به شفافیت عملکرد قوه قضائیه در اعلام فهرست حساب‌های مالی و تحقق وعده آیت‌الله رئیسی در این باره گفت: این اقدامی بسیار جالب است و همانطور که از وی انتظار داشتیم تاکنون در زمینه‌های مختلف به خوبی کار کردند.

عضو مجلس خبرگان افزود: اقدامات رئیس قوه قضاییه در مسائل مختلف و اعلام حساب‌های مالی باعث امیدواری مردم شده و امید است با همین روش ادامه بدهند و امیدواری بیشتر را برای مردم رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه استقبال قوه قضائیه از شفافیت مالی باید الگوی دستگاه‌های دولتی و اجرایی باشد و عملکرد دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز که هنوز در هاله‌ای از ابهام است اعلام شود گفت: در بسیاری از نهاد‌ها اشکال در این‌باره زیاد است و امید است این ابهام را برطرف کنند.

در پی وعده رئیس قوه قضائیه در نخستین ماه‌های انتصاب وی مبنی بر ارائه گزارش صریح و شفاف در خصوص حساب‌های قوه قضاییه، گزارش جامع قوه قضاییه در خصوص نحوه هزینه کرد سود حساب‌های سپرده دستگاه قضایی منتشر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز