فردا یکشنبه ۱۸ خردادماه؛

فرهنگسرای استاد محمدباقر کتابی افتتاح می شود

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۹:۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۱۱۶۸۶
فرهنگسرای استاد محمدباقر کتابی افتتاح می شود
فرهنگ‌سرای دکتر کتابی، استاد دانشگاه اصفهان و مفسرنهج البلاغه فردا در اصفهان افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،استاد محمدباقر کتابی، مفسر قرآن و نهج‌البلاغه و استاد پیشکسوت ادبیات دانشگاه اصفهان،بود که روز ۲۳ فروردین‌ماه سال ۹۷ به رحمت ایزدی پیوست.

شهردار اصفهان در رابطه با افتتاح این فرهنگسرا گفت:فردا _یکشنبه ۱۸ خردادماه ۹۹_ در منطقه ۱۲ شهرداری افتتاح دو خیابان و فرهنگ‌سرای دکتر کتابی همچنین کلنگ‌زنی یک خیابان که خواسته شهروندان در ملاقات‌های مردمی بود، انجام می‌شود.

 قدرت الله نوروزی   اظهار کرد: محیط زیست سالم یک حق بشری است که همه باید برای حفظ آن تلاش کرده و با جدی گرفتن توسعه پایدار و نهادینه کردن اهمیت و ارزش محیط زیست سالم این حق بشری را حمایت و صیانت کنند.

وی با بیان اینکه روز گذشته شهرداری اصفهان میزبان «سید حمید پورمحمدی» معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور بود، افزود: در بازدید معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از تعدادی پروژه‌های شهر مقرر شد مترو، رینگ چهارم، سالن اجلاس و برخی دیگر از اقدامات شهرداری بیش از گذشته مورد حمایت ملی قرار گیرد.

شهردار اصفهان تاکید کرد: در سال‌های گذشته تلاش مدیران و کارشناسان شهرداری در مسیر ایجاد همکاری بین دولت و مدیریت شهری برای اجرای ابر پروژه‌ها در اصفهان بوده که نتیجه آن منجر به حمایت ملی از تمام پروژه‌ها شده است.

وی گفت: اگرچه شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری بسیاری از مراسم‌ها را برای افتتاح چندین پروژه از شهرداری گرفت، اما از این هفته با رعایت فاصله فیزیکی و دیگر شرایط لازم، پروژه‌هایی را در سطح شهر افتتاح خواهیم کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز