اصفهان به وقت کرونا/۲

ابتلای ۴۰ نفر از کارکنان اورژانس اصفهان به کرونا/ وضعیت فعالیت مهدهای کودک در اصفهان هفته جاری مشخص می‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۱:۴۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۱۱۹۲۹
ابتلای ۴۰ نفر از کارکنان اورژانس اصفهان به کرونا/ وضعیت فعالیت مهدهای کودک در اصفهان هفته جاری مشخص می‌شود
مهمترین رویدادهای کرونایی این هفته را در بسته خبری «اصفهان به وقت کرونا» بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان با اشاره به فعالیت مهد کودک ها گفت: وضعیت فعالیت مهدهای کودک در اصفهان هفته جاری مشخص می‌شود.۷۳۰ مهدکودک در استان اصفهان مجوز فعالیت دارند، که این مراکز از ابتدای شروع بحران کرونا در کشور تعطیل و تاکنون فعالیتی نداشته‌اند.

وی ادامه داد: هیچ مهدکودکی در استان اصفهان فعالیت زیرزمینی و غیرمجاز در بحران کرونا نداشته است.

مهد کودک

وضعیت شهرستان فریدونشهر، قرمز است

 کارشناس مسئول برنامه آنفلوآنزا و مراقبت بهداشت مرزی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در استان اصفهان  یک شهرستان قرمز، ۹ شهرستان سفید و مابقی شهرستان‌ها نیز زرد هستند.

وی ادامه داد: شهرستان‌های فریدن، دهاقان، بویین میان دشت، نائین، اردستان، برخوار، تیران و کرون، بویین میان دشت و گلپایگان در وضعیت سفید قرار دارند. شهرستان فریدونشهر به دلیل کوچ عشایر و افزایش تعداد بیماران بستری نسبت به جمعیت در وضعیت قرمز قرار دارد.

ابتلای ۴۰ نفر از کارکنان اورژانس اصفهان به کرونا

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان با اشاره به ابتلای کارکنان اورژانس به بیماری کرونا گفت: حدود ۴ هزار ماموریت پیش بیمارستانی و ۵۰۰ ماموریت بین بیمارستانی به صورت اختصاصی برای بیماری کووید ۱۹ از ابتدای اسفند تاکنون در اصفهان انجام شده است.

وی افزود: متاسفانه نزدیک به ۴۰ نفر از کارکنان اورژانس اصفهان کرونا مثبت شده و مجبور شدند به قرنطینه بروند، با این حال خوشبختانه هیچ مورد فوتی نداشتیم.

با+نیروهای+عملیات+ویژه+اورژانس+در+خط+اول+مبارزه+با+کرونا

احداث تصفیه‌خانه جنوب برای حفظ جنگل شرق

حقانی،  مدیرکل نظارت و هماهنگی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه تصفیه‌خانه جنوب در خیابان آبشار سوم نزدیک تصفیه خانه زیر مجموعه شرکت آب و فاضلاب قرار دارد، گفت: برای احداث تصفیه‌خانه جنوب اعتباری افزون بر ۱۷ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که امیدواریم امسال به بهره‌برداری برسد تا بتوانیم جنگل شرق را حفظ کنیم.

نظر شما