طرح محور میانی و باغ بهارستان در شورای برنامه ریزی استان تصویب شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۸:۰۷
کد خبر: ۱۰۱۱۹۷۶
طرح محور میانی و باغ بهارستان در شورای برنامه ریزی استان تصویب شد
محور میانی که مهمترین طرح در مقیاس شهری بهارستان است دارای راسته های تجاری و کاربری های مختلط تجاری-مسکونی و مسکونی آپارتمانی را شامل می شود. پیاده راه بزرگ رفاهی- تفریحی- ورزشی بهارستان، در میانه ی همین محور شرقی-غربی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران بهارستان، طرح محور پردیس (محور میانی) بهارستان، باغ هزار جریب و اراضی 185 هکتاری این شهر با پیگیری شرکت عمران بهارستان در شورای برنامه ریزی استان تصویب شد.

محور پردیس بهارستان پهنه ای به مساحت ۸۰ هکتار؛ محور میانی که  مهمترین طرح در مقیاس شهری بهارستان است دارای راسته های تجاری و کاربری های مختلط تجاری-مسکونی و مسکونی آپارتمانی را شامل می شود. پیاده راه بزرگ رفاهی- تفریحی- ورزشی بهارستان، در میانه ی همین محور شرقی-غربی قرار دارد.

باغ هزار جریب بهارستان شامل 100 هکتار از اراضی این شهر است که فضای سبز بزرگ مرکز شهر، برج های آپارتمانی، راسته های تجاری و مراکز گردشگری را در خود جای داده است.

اراضی 185 هکتاری نیز شامل کاربری های مختلط مسکونی، تجاری و خدماتی مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی است که در قالب محله سازی با تراکم متوسط به احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در بهارستان اختصاص داده شده است.

تصویب این طرح ها در مقیاس گسترده در شورای برنامه ریزی استان، نقطه ی عطفی در توسعه برنامه محور بهارستان و نوید بخش سرعت گرفتن روند عمران و آبادانی این شهر جدید در قلب میهن عزیزمان خواهد بود.

نظر شما