سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

بنای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مکتب شاهین است

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۳:۴۰
کد خبر: ۱۰۱۲۵۹۲
بنای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مکتب شاهین است
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: خواسته باشگاه های اصفهانی که توسعه ورزش می باشد خواسته اداره کل ورزش و جوانان نیز می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و اعضای هیئت مدیره این باشگاه با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با سید محمد طباطبایی سرپرست این اداره دیدار نمودند.

محمد طباطبایی در پایان با بیان اینکه بنای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مکتب شاهین است اظهار داشت: ما در کنار مسئولین سپاهان هستیم، باید مکتب سپاهان که همان مکتب شاهین است را پاس بداریم. خواسته باشگاه های اصفهانی که توسعه ورزش می باشد خواسته اداره کل ورزش و جوانان نیز می باشد، باشگاه ها را نقطه قوت ورزش استان می دانیم و باید در راستای آنها حرکت نمائیم.

سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه این باشگاه در رشته های هندبال، فوتبال، والیبال و دوچرخه سواری تیمداری می کند، اظهار داشت: برای این رشته ها برنامه سه ساله ای داریم تا به قهرمانی آسیا دست یابیم، سال گذشته در لیگ برتر والیبال حضور داشتیم که نتایج خوبی را این تیم کسب کرد و امسال با قدرت فراوان پای به لیگ برتر خواهیم گذاشت و مطمئن باشید قهرمانی تیم والیبال سپاهان در این فصل دور از دسترس نخواهد بود.

نیکفر سپس گزارشی اجمالی در خصوص عملکرد باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ارائه داد و افزود: رسالت باشگاه سپاهان توسعه ورزش می باشد و اگر دیگر باشگاه های اصفهانی در فلان رشته ورود کنند ما در آن رشته ورزشی فعالیت نخواهیم داشت چراکه ما رقابت استانی نداریم، باشگاه سپاهان هر رشته ورزشی را از پایه حمایت می کند تا به تیم های بزرگسال کمک بسزایی شود.

وی ادامه داد: حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به ما قوت قلب می دهد و اگر مسئولین این اداره ریل گذاری مناسبی داشته باشند ما در خدمت ورزش و ورزشکاران استان خواهیم بود و اگر استانداری بودجه مناسبی برای باشگاه سپاهان در نظر بگیرد با کمک بخش خصوصی، شهرک المپیک را برای شهر اصفهان خواهیم ساخت، اصفهان قطب توریستی کشور محسوب می شود که در کنارش نیز می توان از آن به عنوان قطب ورزش نام برد.

منوچهر نیکفر با بیان اینکه اگر شهرک المپیک در اصفهان ساخته شود این شهر می تواند میزبان مسابقات بین المللی ورزشی شود، تصریح کرد: اصفهان قابلیت این را دارد که به عنوان پایتخت فرهنگی ورزشی کشور لقب گیرد که باشگاه ها با حمایت اداره کل ورزش و جوانان اصفهان می توانند به این مهم دست یابند.

سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به قراردادهایی که با خارجی‌های سپاهان عقد می‌شود اظهار داشت: تنها باشگاهی که به گفته همان مسئولان دادگاه بین المللی CAS مشکل نداشت سپاهان است، برونو سزار از ما شکایت کرد، در فیفا محکوم شدیم اما تقاضای بازنگری در حکم کردیم، خوشبختانه حکم نهایی که CAS صادر کرد به نفع سپاهان شد و ما اکنون از برونو طلبکار هستیم، در کل هیچ بدهی به کادر، بازیکنان و اعضای تیم های تحت پوشش سپاهان نداریم.

وی با بیان اینکه در آینده ای نزدیک باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خودکفا خواهد شد، گفت: راه هایی برای خود کفا شدن باشگاه وجود دارد که می توان در این بین از درآمد پخش تلویزیونی، تبلیغات دور زمین و... بهره برد، با توجه به پتانسیلی که از باشگاه سپاهان خبر دارم در آینده ما تاپ ورزش خواهیم شد.

منوچهر نیکفر در پایان تاکید کرد: در سطح استان ورزشکاران مستعدی داریم که آنها از ما چیزی جزء حمایت نمی خواهند، باید بستری فراهم شود که ورزشکاران با استعداد به قله های افتخار دست یابند و یکی از رسالت های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حمایت از این افراد می باشد.

سید محمد طباطبایی نیز در این جلسه بیان داشت: باشگاه های ورزشی بازوان پرتوان اجرایی ورزش استان در توسعه ورزش قهرمانی هستند، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در جهت باشگاه ها می باشد و آنها می توانند از ظرفیت های اداره کل بهره ببرند، برای پیشرفت باشگاه های اصفهانی هر کمکی که از دست بنده بر می آید کوتاهی نخواهم کرد، ناملایمات و مشکلاتی که وجود دارد با هم افزایی و هم گرایی می توان آنها را خنثی نمود و با قدرت پیش می رویم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با ارائه پیشنهاد به مسئولین باشگاه سپاهان گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باشگاه بزرگی است که برای توسعه بیشتر بهتر است این باشگاه برای خود چشم انداز توسعه و سند راهبردی چهار پنج ساله ترسیم نماید.

وی با اشاره به عملکرد تابش مدیرعامل سابق باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: مسعود تابش یکی از بزرگان ورزش کشور است و زمانیکه سکان هدایت باشگاه سپاهان را برعهده داشت در همه حوزه ها شفاف عمل کرده است و خیلی خوشحالم از اینکه باشگاه بزرگ سپاهان در مجامع بین المللی جائیکه مباحث حقوقی وجود داشته به دلیل سلامت و صلابت نفسی که حاکم بر مدیریت این باشگاه بوده پیروز خارج شده است.

س

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز