معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان:

تحول نظام اداری ضروریست

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۱:۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۰۱۳۵۲۴
تحول نظام اداری ضروریست
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: نظام اداری بخش حاکمیتی جامعه است از این رو تحول در نظام اداری باید صورت بگیرد تا شاهد بهره‌وری باشیم به شرط آنکه به صورت یکپارچه با آن برخورد شود.

 

به گزارش  خبرگزاری برنا در اصفهان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: مهم‌ترین مساله‌ای که امروز جامعه بشری با آن مواجه شده بیماری کرونا و آثار و نتایج این بیماری است.

ایوب درویشی تصریح کرد: تمامی رفتارها و تصمیمات متاثر از بیماری کرونا است که خوشبختانه مدیریت خوبی مهار و کنترل این بیماری صورت گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بیان کرد: مساله مهم سلامت عمومی توسط بیماری کرونا نشانه رفته اما وحدت و یگانگی در مدیریت بیماری صورت گرفت.

وی در ادامه گفت: در بیماری و مدیریت کرونا توافق جمعی و وحدت بین تمامی دستگاه‌ها وجود دارد که در این راستا همراهی و همکاری خوب مردم را شاهد بودیم.

درویشی با اشاره به اینکه به مرحله مهار و کنترل بیماری کرونا رسیدیم، گفت: در حوزه پژوهش و تحقیقات اقدامات خوبی صورت گرفته که امیدواریم از نظر بیمار یابی و غربالگری اقشار آسیب پذیر به نتایج خوبی دست یابیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری اصفهان با بیان اینکه جامعه هوشمند آن است که از فرصت‌ها استفاده کند، گفت: باید در بخش اداری از تبعات این بیماری استفاده و در رفتارها تغییراتی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه با نظام اداری مواجه هستیم که باید جامعه را به پیش ببرد، افزود: نظام اداری بخش حاکمیتی جامعه است از این رو تحول در نظام اداری باید صورت بگیرد تا شاهد بهره‌وری باشیم به شرط آنکه به صورت یکپارچه با آن برخورد شود.

در ادامه مدیرکل عملکرد بازرسی و حقوقی استانداری اصفهان گفت: گزارش دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها در حوزه دیدار چهره به چهره و ارزیابی عملکرد تاکنون ناقص بوده یا فرآیند دستگاه‌ها شایسته ارزیابی نشده است.

صادق کرمی با اشاره به دلیل برگزاری کارگاه آموزشی رابطان دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: استان اصفهان در حوزه ارزیابی دیدارهای چهره به چهره رده چهاردهم را به خود اختصاص داده که شایسته استان نیست.

وی با بیان اینکه در زمان حال با توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه انتظار می‌رود اقدامات ادارات به اطلاع مردم برسد، افزود: باید نقاط قوت مدیران را به اطلاع مردم برسانیم یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این است که ارباب رجوع بداند چه زمانی می‌تواند با مدیر دستگاه مربوطه ملاقات کند.

به گفته کرمی، قسمت اعظم مشکلات ارباب رجوع توسط سامانه سامد پاسخگویی می‌شود و موارد ریشه‌دار به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود.

وی از رابطان دستگاه‌های اجرایی خواست، سفر شهرستانی مدیران در دستور کار قرار بگیرد تا در این بازدیدها و دیدارها اثربخشی موثری را برای حل مشکلات مردم شاهد باشیم.

مدیرکل عملکرد بازرسی و حقوقی استانداری اصفهان افزود: باید رابطان دستگاه‌های اجرایی تحلیلی از آسیب شناسی دستگاه‌ها ارائه دهند تا پیشنهادهای مناسبی برای آن‌ها ارائه شود همچنین هر سه ماه یکبار تحلیلی از وضعیت اثربخشی دستگاه نسبت به جامعه و استان اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز