ریل ملی تولید ذوب آهن اصفهان در بورس کالا عرضه میشود

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۸:۴۹:۴۷
کد خبر: ۱۰۱۵۶۲۲
ریل ملی تولید ذوب آهن اصفهان در بورس کالا عرضه میشود
پس از انجام مقدمات لازم و گذراندن و تکمیل کلیه مدارک مورد نیاز، بورس کالا در یکصد و بیست و سومین ‌جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار، ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۹ موافقت خود را با پذیرش ریل ملی در بورس کالا اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از  شرکت ذوب آهن اصفهان؛  بهزاد کرمی، معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان، گفت: در آینده نزدیک این محصول مهم و استراتژیک در بورس عرضه خواهد شد و خریداران این محصول می توانند انواع ریل مورد نیاز خود را از طریق بورس تامین کنند.

وی افزود: چهار کلاس ریل مورد نیاز راه آهن، مترو، معدن و ریل مورد نیاز حمل و نقل داخلی کارخانه ها در بورس کالا عرضه می شود و قیمت ها نیز مطابق قوانین و مقررات بورس، رقابتی خواهد بود .

معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن، متعهد شدن خریدار و فروشنده در معاملات مربوط به ریل مطابق قوانین بورس کالا را یکی از مزیت های عرصه این محصول در بورس کالا دانست و گفت: با این اتفاق مهم، تولید ریل استاندارد در ذوب آهن اصفهان در جامعه نهادینه می شود و عملاً هیچ گونه ابهامی در این خصوص باقی نخواهد ماند.

کرمی ادامه داد: ذوب آهن اصفهان قادر است به همراه تعداد معدودی از کشورهای جهان در کارگاه نورد ۶۵۰ خود، ریل خطوط پرسرعت با گرید ۶۰E۱ تولید کند و به لحاظ حجم تولید نیز، به طور کامل پاسخگوی نیاز داخل به این محصول است.

در آذرماه سال گذشته با افتتاح و بهره برداری رسمی از خط آهن میانه- بستان آباد با حضور رئیس جمهور برای اولین بار از ریل ملی ذوب آهن اصفهان در خطوط آهن ایران استفاده شد و هم اکنون نیز در محور زاهدان – چابهار توسط قرارگاه خاتم الانبیاء، ریل ذوب آهن اصفهان در حال نصب است.

نظر شما