نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه های اصفهان اعلام شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۶:۳۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۶۰۱۹
نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه های اصفهان اعلام شد
امتحانات دانشگاه‌های اصفهان، صنعتی اصفهان، هنر، پیام نور و دانشگاه آزاد استان اصفهان به صورت غیرحضوری و امتحانات دانشگاه علمی کاربردی حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ تمام امتحانات مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد به صورت غیرحضوری (مجازی) برگزار شود.

امتحانات پایانی نمیسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ در سه مقطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) و برای همه دانشجویان دانشگاه اصفهان به صورت غیر حضوری خواهد بود. بازه امتحانات تا سه هفته از روز پنجشنبه، ۵ تیرماه تا روز شنبه ۲۸ تیر، است.

امتحانات دانشگاه پیام نور از روز ۱۸ خرداد به صورت غیرحضوری بر روی سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور اصفهان شروع شد و تا ۱۰ تیرماه ادامه خواهد داشت. نوع ارزشیابی به صورت غیرمتمرکز و روش انجام آن غیرحضوری است.

امتحانات تمام دروس نظری و بخش نظری دروس نظری - عملی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان به صورت غیرحضوری برگزار می شود. تاریخ برگزاری امتحانات پایان نیمسال ۲-۹۸ روزهای ۱۴ تا ۲۹ تیرماه خواهد بود که به زودی در سیستم گلستان درج خواهد شد.

امتحانات دانشگاه هنر اصفهان در بازه زمانی ۱۴ تیرماه ۹۹ لغایت ۲۶ تیرماه ۹۹ به صورت غیر حضوری در سامان آموزش مجازی برگزار می شود.

امتحانات دروس عمومی و معارف در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) و برخی واحدهای دانشگاهی استان، به صورت برخط از روز شنبه ۲۴ خرداد تا روز پنج شنبه ۲۹ خرداد، برگزار  می شد.

کلاس های عملی دانشگاه علمی کاربردی هم اکنون به صورت حضوری در حال  برگزاری و تمامی امتحانات این دانشگاه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز