برنا گزارش می‌دهد:

ماجرای سر بریده‌ی «بی‌تو»/ قاتل «مهدی نیکبخت» بازداشت شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۹:۴۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۱۶۰۷۶
ماجرای سر بریده‌ی «بی‌تو»/ قاتل «مهدی نیکبخت» بازداشت شد
خبر سر بریده شده «بی‌تو» شاعر و دف‌نواز اصفهانی این روزها در اصفهان جنجال به پا کرده است. قاتل «مهدی نیکبخت» بازداشت شده و به قتل از روی خصومت شخصی اعتراف کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مهدی نیکبخت که بیشتر مردم اصفهان او را به «بی‌تو» می‌شناسند و با دف‌نوازی هایش در کنار زاینده رود خاطره دارند؛ در سال ۱۳۵۸ متولد شد و در یک سالگی در تصادف، بینایی یکی از چشمانش را از دست داد. او کارشناسی ارشد فلسفه و حکمت داشت و لقب مبارز خستگی ناپذیر دف را بر دوش می‌کشید، همچنین پایه‌گذار کلاس‌های فلسفه برای کودکان و مبتکر حافظ درمانی بود.

18 خرداد ماه، ابتدا خبری مبنی بر فوت «مهدی نیکبخت» به دلیل تصادف در شهر پیچید که چند روز بعد این خبر، به خبر قتل «مهدی نیکبخت» تغییر یافت. به گفته نزدیکان وی، «بی‌تو» 18خرداد همراه با نامزدش در باغ یکی از دوستان در شهرستان سمیرم دعوت بوده است که حوالی نیمه شب توسط فردی به قتل رسیده و سر از تنش جدا شده است.

چند روز بعد دادستان عمومی انقلاب در گفت و گوی تلویزیونی از پیدا شدن قاتل «بی‌تو» خبر داد. علی اصفهانی، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به پرونده قتل «مهدی نیکبخت» گفت: ساعت سه بامداد 18 خرداد، گزارشی به پلس آگاهی اعلام می‌شود و بلافاصله بازپرس دادسرای سمیرم به محل اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: خانمی که همراه مقتول بوده که ظاهرا نامزد بوده‌اند اعلام می‌کند شخصی مقتول را به قتل رسانده و فرار کرده است. بلافاصه تحقیقات انجام شده و پلیس جنایی پزشکی قانونی در محل حاضر می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با بیان اینکه طی 24ساعت قاتل دستگیر می‌شود، ادامه داد: تحقیقات نشان می‌دهد انگیزه قتل مسائل شخصی واختلافاتی که قاتل طی چند سال گذشته با مقتول داشته، بوده است. تحقیقات بیشتر در دست بررسی است و اگر در ادامه تحقیقات مشخص شود انگیزه‌ قاتل، به جز خصومت شخصی است اطلاعات بعدی اعلام خواهد شد.

اصفهانی گفت: قاتل بازداشت موقت و نامزد مقتول به دلیل اینکه شبهه‌ای بود که در قتل دستی داشته باشد، بازداشت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز