ماجرای نجات مادر باردار و نوزادش پس از ۳۸ روز از کرونا

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۳۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۶۱۹۹
ماجرای نجات مادر باردار و نوزادش پس از ۳۸ روز از کرونا
در طول بحران کرونا ۲۹ مادر باردار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان اظهار داشت: در بحران کرونا  بیمارستان بهشتی کاشان مرکز اصلی پذیرش بیماران کرونایی در منطقه بود.در حال حاضر نیز یکی از بخش‌های عفونی بیمارستان شهید بهشتی برای درمان بیماران کرونایی اختصاص داده شده و کماکان بقیه بخش‌های این بیمارستان نیز در حال خدمت به دیگر بیماران منطقه کاشان هستند.

سیدمحمد مکی ادامه داد:با تلاش و زحمات کادر درمانی و بهداشتی بیمارستان شهید بهشتی کاشان  مادر باردار کرونایی بستری در این مرکز بعد از ۳۸ روز بود  پس از درمان تولد نوزاد خود را در بیمارستان بهشتی جشن گرفت.

رئیس مرکز آموزشی، درمانی شهید بهشتی کاشان تصریح کرد: با بیان اینکه سالانه بیش از ۴۰۰ هزار بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان پذیرش می‌شوند،از این تعداد بیش از ۶۰ هزار بیمار نیز در این بیمارستان بستری می‌شوند.

او با اشاره به اینکه بیمارستان شهید بهشتی کاشان در حال حاضر خدمات درمانی عادی را به بیماران غیرکرونایی را نیز ارائه می‌دهد، افزود: در ایام شیوع کرونا و همچنین در حال حاضر تمام دستورالعمل‌های بهداشتی، گندزدایی و ضدعفونی کردن در بیمارستان شهید بهشتی کاشان انجام می‌شود.

 

نظر شما