برای بازنگشتن به ایران از آلمان؛

سرمربی ذوب آهن متهم به بهانه جویی شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۸:۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۰۱۶۶۲۲
سرمربی ذوب آهن  متهم به بهانه جویی شد
سرمربی تیم ذوب آهن اعلام کرده بود که به دلیل شیوع کرونا پروازترانزیت به ایران وجود ندارد که با استعلام باشگاه از پلیس فدرال این ادعا رد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، باشگاه ذوب آهن اعلام کرد بلیت تهیه شده برای سرمربی این تیم، ترانزیت بوده و بر همین اساس با وجود محدودیت‌های کشور آلمان، رادولوویچ می‌توانست باز گردد و سرمربی مونته‌نگروئی متهم به بهانه‌جویی شد.

باشگاه ذوب آهن برای اثبات ادعای اینکه بازگشت رادلوییچ به ایران مشکلی نداشته به پلیس آلمان ایمیل زده و در خصوص انجام پرواز از مونته‌نگرو به دوحه و سپس ایران از طریق فرانکفورت استعلام گرفته که نتیجه آن را منتشر کرد.

ایمیل باشگاه ذوب‌آهن به پلیس فدرال آلمان در خصوص استعلام انجام پرواز از مونته‌نگرو به دوحه و سپس ایران از طریق فرانکفورت به شرح زیر است:

با سلام

به عنوان یک باشگاه ورزشی حرفه‌ای از جمهوری اسلامی ایران، نظر به شرایط به وجود آمده بدلیل شیوع ویروس کووید-۱۹، تقاضا داریم ما را از امکان سفر شهروندان مونته‌نگرو به دوحه از طریق پرواز ترانزیت در فرودگاه فرانکفورت مطلع سازید. آیا شهروندان غیر حوزه اتحادیه اروپا و شینگن امکان سفر به کشور دیگری از طریق پرواز ترانزیت از فرودگاه فرانکفورت بدون محدودیت و ممنوعیت را دارند؟

پاسخ ایمیل پلیس فدرال آلمان:

با سلام

پرواز ترانزیت از فرودگاه فرانکفورت بلامانع است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز