شهردار اصفهان خبر داد:

افتتاح چند مجموعه ورزشی در ورزشگاه آبشار/ نوسازی ۲۰ ورزشگاه و سالن ورزشی در اصفهان

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۱۷۵۲۳
افتتاح چند مجموعه ورزشی در ورزشگاه آبشار/ نوسازی ۲۰ ورزشگاه و سالن ورزشی در اصفهان
شهردار اصفهان گفت: شهرداری اقدام به بهسازی و نوسازی ۲۰ ورزشگاه و سالن ورزشی با همکاری و مشارکت بخش خصوصی کرده تا شهروندان بتوانند از فضاهای مناسب و حق شهروندی خود استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،قدرت الله نوروزی در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد:شهرداری برای ارتقای خدماتی که مردم به خصوص جوانان در ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی نیاز دارند، اقدام به بهسازی و نوسازی ۲۰ ورزشگاه و سالن ورزشی با همکاری و مشارکت بخش خصوصی کرده تا شهروندان بتوانند از فضاهای مناسب که حق شهروندی است، استفاده کنند.

شهردار در ادامه افزود: این فضاهای ورزشی بازگشایی و با رعایت نکات بهداشتی مورد استفاده مردم اصفهان قرار گیرد.

وی درباره برنامه«هر یکشنبه، یک افتتاح»ادامه داد: فردا (یکشنبه) در ادامه برگزاری ویژه برنامه‌های «هر یکشنبه، یک افتتاح» با حضور مردم شاهد چند افتتاح در حوزه فرهنگی و ورزشی در محل ورزشگاه آبشار واقع در خیابان آبشار دوم خواهیم بود.

نوروزی گفت: هفته گذشته پیرو پیگیری‌های امور شهر، جلسات بسیار خوبی با بخش خصوصی و مسئولان کشور در سازمان برنامه و بودجه و ریاست جمهوری در تهران برگزار شد که بی‌شک نتایج آن برای شهر و مردم مفید خواهد بود.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا ملاقات‌های مردمی را که به صورت منظم در مناطق مختلف شهر برگزار می‌شد، تحت تأثیر قرار داد  و برخی شهروندان نیز به طور مکرر درخواست برگزاری این جلسات را داشتند، این ملاقات‌ها با رعایت پروتکل‌ها و مراقبت‌های بهداشتی از سر گرفته خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز