استاندار اصفهان گفت:

دفاع از مظلومان هدف قوه قضائیه است

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۸:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۷۸۲۵
دفاع از مظلومان هدف قوه قضائیه است
استاندار اصفهان گفت:قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیر گذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش ارزنده ای در حراست از آرمانهای اصیل اسلامی و ارزشهای والای انقلاب شکوهمند اسلامی دارد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان:عباس رضایی درپیامی به بهانه هفته قوه قضاییه گفت:فرا رسیدن هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم از خادمان و تلاشگران عرصه قضا و عدالت گستری وپاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و تبیین اهمیت جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

وی ادامه داد:قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیر گذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش ارزنده ای در حراست از آرمانهای اصیل اسلامی و ارزشهای والای انقلاب شکوهمند اسلامی دارد صیانت، از کرامت انسانی وتلاش در جهت برقراری عدالت،تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالت های مهم سیستم قضا است.

  ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و یاران با وفای امام و انقلاب در هفتم تیر،هفته قوه قضائیه را به همه تلاش گران این عرصه به ویژه مجموعه قضایی استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر می نمایم.

امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال«جهش تولید» نامگذاری شده است مجموعه قضایی استان همچون گذشته حامی و پشتیبان تولید و سرمایه گذاری در جهت توسعه استان و ارتقاء رفاه عمومی مردم شریف استان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز