عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در دیدار با دختران فعال در زمینه توسعه پایدار:

ضرورت برقراری برابری جنسیتی/ ملاحظات برابرگرایانه منافاتی با ارزش‌ عفت و پاکدامنی زنان ندارد

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۸:۴۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۱۸۹۵۹
ضرورت برقراری برابری جنسیتی/ ملاحظات برابرگرایانه منافاتی با ارزش‌ عفت و پاکدامنی زنان ندارد
روند افزایشی حضور زنان در عرصه های اجتماعی؛ فرهنگی و اقتصادی و علی الخصوص پستهای مدیریتی امری اجتناب ناپذیر است و ملاحظات برابرگرایانه منافاتی با ارزش‌ عفت و پاکدامنی زنان ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ فریده روشن به مناسبت روز دختر  در دیدار دختران فعال در زمینه توسعه پایدار گفت: در همه جای دنیا  نبود عدالت جنسیتی به درجات مختلف وجود دارد و افزایش آگاهی از حق و حقوق   زنان  می تواند گامی باشددر جهت رفع این نابرابریها.

وی ادامه داد: روند افزایشی حضور زنان در عرصه های اجتماعی ؛فرهنگی و اقتصادی و علی الخصوص پستهای مدیریتی امری اجتناب ناپذیر است.  نکته قابل توجه اینکه ملاحظات برابرگرایانه منافاتی با ارزش‌ عفت و پاکدامنی زنان ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برقراری برابری جنسیتی امری ضروری است، تصریح کرد: خاستگاه اولیه برابری جنسیتی در خانواده شکل می گیرد و آگاهی بخشی به زنان و مردان و به طور کلی خانواده می تواند به تحولات فرهنگی در این زمینه بیانجامد.

روشن افزود: در حال حاضر تعداد کمتری از مدیران سطوح بالا را زنان تشکیل می دهند و عملکرد این زنان بیش از همرده های مردشان زیر ذره بین قرار دارد چرا که مردان هنوز تواناییهای زنان را باور نکرده اند.خودباوری زنان و پذیرفتن تواناییهایشان امری است که می تواند در تغییر نگرش جامعه موثر باشد.بنابر این آگاهی بخشی در قدم اول باید از خانواده ها وبا حضور هر دو جنس مرد وزن صورت گیرد وبا گفتمان خانواده به فرهنگ‌سازی لازم در این زمینه  پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز