افزایش قیمت آب در سال ۹۹/ شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اصلا به سمت جیره بندی آب شرب نرفته است

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۱۹۸۵۲
افزایش قیمت آب در سال ۹۹/ شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اصلا به سمت جیره بندی آب شرب نرفته است
شرکت آب و فاضلاب اصفهان در تامین آب پایدار در سطح استان همواره بر مدیریت فشار، کنترل هوشمند شبکه با اسقرار سامانه تله متری و همراهی مردم در مدیریت مصرف آب تاکید دارد، خوشبختانه بعد از ۱۰ سال شرایط سخت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اصلا به سمت جیره بندی آب شرب نرفته است و همواره بر عدالت توزیع آب تاکید دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ ناصر اکبری پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته مدیریت مصرف آب و برق در کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در ۹ ماه سال تامین آب اصفهان به صورت پایدار و ۱۰۰درصد از تصفیه خانه باباشیخ علی انجام می شود. در سه ماه سال از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ماه تامین آب شرب اصفهان در شرایط سختی انجام می شود، در این شرایط برای تامین آب با کیفیت به ناچار از منابع محلی استفاده می کنیم.

وی افزود: در پیک تابستان تامین آب شرب به صورت اختلاط آب چاه‌ها و تصفیه خانه باباشیخعلی و با هماهنگی اداره بهداشت و آزمایشگاه های کیفی و میکروبی و در نهایت تایید شبکه بهداشت استان وارد مدار توزیع می شود.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در خصوص گلایه مردم مبنی بر تغییر مزه آب، اظهار کرد: مردم در ۹ ماه سال از آب تصفیه خانه باباشیخعلی استفاده می کنند که در سه ماه پیک مصرف این به صورت اختلاط توزیع می شود که این موجب تغییر ذائقه مردم شده است.

اکبری با تاکید بر اینکه خط قرمز وزارت نیرو و شرکت آبفا، کیفیت آب شرب است، تاکید کرد: براساس این سیاست چاه هایی که کیفیت لازم را ندارند اصلا وارد مدار آبرسانی نخواهند شد.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب اصفهان در تامین آب پایدار در سطح استان همواره بر مدیریت فشار، کنترل هوشمند شبکه با اسقرار سامانه تله متری و همراهی مردم در مدیریت مصرف آب تاکید دارد،  خوشبختانه بعد از ۱۰ سال شرایط سخت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اصلا به سمت جیره بندی آب شرب نرفته است و همواره بر عدالت توزیع آب تاکید دارد.

افزایش قیمت آب در سال 99

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۰۸ انشعاب غیرمجاز آب در استان اصفهان شناسایی کرده ایم، اظهار کرد: شرکت آبفا در سراسر استان و هر منطقه موظف به گشت زنی و شناسایی انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب است.

رضا رضایی همچنین با بیان اینکه قیمت آب در سال ۱۳۹۹ برای تمام مشترکین مسکونی و غیرمسکونی ۷ درصد افزایش یافت، گفت: اما اگر همین مشترکین از الگوی مصرف (۱۴ مترمکعب به ازای هر واحد) تجاوز کنند به غیر از ۷ درصد مشمول ۱۶ درصد جریمه خواهند شد.

وی در خصوص مشترکین کم مصرف نیز، توضیح داد: اگر مشترکین از ۱۴ مترمکعب مصرف کمتری داشته باشند به آنها پاداش تعلق می گیرد.

به گفته معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، در سال گذشته ۴۷۶ هزار مشترک شرکت آبفا مشمول جایزه شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز