رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

سال جاری را سالی پر از رخداد برای افتتاح طرح های زیرساختی می‌دانیم

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۷:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۹۹۷۰
سال جاری را سالی پر از رخداد برای افتتاح طرح های زیرساختی می‌دانیم
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برای سال ۹۹، برنامه‌ای جامع برای زیرساخت‌ها به ویژه حمل و نقل در نظر داریم که حداقل ۵۱۸ کیلومتر به ازاد‌ راه‌های کشور افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از آزاد راه شرق اصفهان گفت: یکی از اهداف این سفر، بازدید و پشتیبانی مالی از آزاد راه شرق اصفهان است که حلقه مفقوده کریدر شمال به جنوب را تکمیل میکند چراکه مسیر شیراز به ایزدخواست را پیموده‌ایم  و آزاد راه  انشالله تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. 

وی ادامه داد: آنچه که اصفهان را از شمال می‌تواند به جهات دیگر هدایت کند، آزادراه شرق است که برای دولت اهمیت بسیاری داردو هزینه ای بالغ بر صد میلیارد تومان برای این پروژه نیاز بود که چیزی بیشتر از ۲۰ میلیارد تومان پرداخت شد و هشتاد میلیارد تومان باقی مانده در روز های آینده پرداخت خواهد شد. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبرداد: ظرف ماه های آینده این بهره برداری صورت می‌گیرد و برای سال ۹۹، برنامه‌ای جامع برای زیرساخت‌ها به ویژه حمل و نقل داریم که حداقل ۵۱۸ کیلومتر به ازاد‌ راه‌های کشور افزوده خواهد شد. 

نوبخت افزود: جدای از این آزاد راه، پپروژه راه آهن هوایی را پیش رو داریم و با توجه به اینکه اصفهان، یزد و شیراز در یک مثلث توریستی قرار دارند از اصفهان به یزد امکان خط ریلی وجود دارد و همچنین از اصفهان به شیراز شاهد وجود شبکه ریلی کامل هستیم و تنها شبکه ریلی یزد به شیراز مانده است. 

وی خاطرنشان کرد: سال جاری را سالی پر از رخداد برای افتتاح طرح های زیرساختی میدانیم و باید گفت اقداماتی را که وزارت راه و شهرسازی آغاز کرده، سازمان برنامه بودجه و حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: فردا در شورای برنامه ریزی و بودجه  دو هزار واحد مسکونی روستایی برای افراد کم درآمد شروع خواهیم کرد و هزار واحد برای محرومین کمیته حضرت امام آماده کرده ایم که آغاز خواهد شد و خرداد سال آینده شاهد افتتاح این مجموعه ها خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز