مدیرعامل اسبق باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران:

اگر در مورد سپاهان نمی نوشتم، دِینی بر گردنم می‌ماند

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۱:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۰۳۹۱
اگر در مورد سپاهان نمی نوشتم، دِینی بر گردنم می‌ماند
مدیرعامل اسبق سپاهان و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران، گفت: اصفهان همواره یکی از صاحبان و اختیارداران عرصه فرهنگ و تمدن به شمار می‌رود که علاوه بر این‌ها چشمه جوشان فرهنگ سازی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مهرزاد خلیلیان در آیین رونمایی از کتاب معجزه پنجم گفت: فوتبال به معنای زندگی است چراکه هر شخص در طول شبانه روز غیرممکن است چالشی را روبروی خود مشاهده نکند و من اگر در مورد سپاهان نمی نوشتم، دینی بر گردنم می‌ماند.

وی ادامه داد: برگشتن هر شخص به زندگی و پیمودن مسیر موفقیت بستگی به نوع نگرش آن فرد دارد و کتابی که مشاهده میکنید با درنظر گرفتن این مهم برای جوانان نوشته شده است چراکه آنان باید بتوانند به خوبی در مسیر پیشرفت قدم بردارند.

مدیرعامل اسبق سپاهان و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران تصریح کرد: اصفهان همواره یکی از صاحبان و اختیارداران عرصه فرهنگ و تمدن به شمار می‌رود که علاوه بر این‌ها چشمه جوشان فرهنگ سازی است.

خلیلیان با بیان اینکه کتاب معجزه ‌پنجم برای آن است که ما بدانیم هیچگاه تمام نمی‌شویم، تشریح کرد: همواره ممکن است در بخش هایی از زندگی شاهد فراز و نشیب‌هایی باشیم که در برخی از اوقات مشقت فراوانی را به دنبال اما باید بدانیم این سختی‌ها جزئی جدایی ناپذیر از زندگی است.

وی خاطرنشان کرد: همه می‌دانیم شرایط اقتصادی و اجتماعی امروز ایران  آن طور که باید و شاید است نیست و از طرفی هم چندین ماه است که درگیر یک بیماری منحوس بنام ویروس کرونا هستیم که جهان را درگیر خود کرده که با همه این ها نباید از زندگی و پیشرفت دست بکشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز