حسرت قهرمانی بر دل گیتی پسند/ وقتی تیر دروازه به یاری مس آمد

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۴:۱۷
کد خبر: ۱۰۲۰۵۲۷
حسرت قهرمانی بر دل گیتی پسند/ وقتی تیر دروازه به یاری مس آمد
گیتی پسند نتوانست پنالتی ششم را به گل تبدیل کند و همین کافی بود که مسی ها به داخل زمین ریخته و با پا گذاشتن بر پروتکل‌های بهداشتی جشن قهرمانی را آغاز کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ لیگ برتر فوتسال کشور امروز با انجام دور برگشت بازی فینال به میزبانی مس سونگون برگزار شد و پس از تساوی ۳ بر ۳ و عدم گلزنی در وقت های اضافه در نهایت با ضربات پنالتی به سود تیم مس به پایان رسید.

این در حالی بود که بازیکن گیتی پسند نتوانست پنالتی ششم را به گل تبدیل کند و همین کافی بود که مسی ها به داخل زمین ریخته و با پا گذاشتن بر پروتکل‌های بهداشتی جشن قهرمانی را آغاز کنند.

 تیم مس که هفته گذشته در اصفهان موفق به شکست گیتی پسند شده بود امروز تنها به یک برد دیگر نیاز داشت تا در نتیجه با ۲ برد برای بار سوم قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شود. اما گیتی پسندهای این فرصت را داشتند که با کسب پیروزی در این دیدار کار را به بازی سوم در زمین بی طرف بکشانند و برای بازپس گیری عنوان قهرمانی خود تلاششان را بکنند.

اما این اتفاق نیفتاد اگرچه که بازیکنان گیتی پسند با یک بازی هجومی تمام تلاش خود را به کار بستند و در یک دقیقه مانده به پایان بازی با به ثمر رساندن گل مساوی برای خود زمان خریدند.

در نهایت بخت با اصفهانی ها یار نبود و در ضربات پنالتی اگرچه گلزنی ها پایاپای جلو رفت اما این تیرک دروازه تیم مس بود که توانست پنالتی آخر را از بازیکن گیتی پسند مهار کرده و قهرمانی را برای مس سونگون به ارمغان بیاورد.

 

نظر شما