قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند:

سرمربی مس سونگون آغاز کننده جنجال بود/نیروی انتظامی به حریم خصوصی تیم و رختکن ما حمله کرد

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۳۷:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۰۵۴۵
سرمربی مس سونگون آغاز کننده جنجال بود/نیروی انتظامی به حریم خصوصی تیم و رختکن ما حمله کرد
قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: پس از بازی درگیری بین بازیکنان و مربیان دو تیم به سمت رختکن رفتیم اما متاسفانه نیروی انتظامی وارد حریم خصوصی و رختکن ما شده و با زدن اسپری فلفل و گاز اشک آور باعث شد چندین بازیکن ما آسیب ببینند تا جایی که اکنون ۳ نفر از بازیکنان تیم دچار خون ریزی از چشم شده و بقیه بازیکنان و کادر فنی مشکل تنفسی پیدا کرده‌اند‌.

قائم مقام مدیرعامل باشگاه گیتی پسند در گفت و گو با خبرنگار برنا در اصفهان،  درباره حواشی این دیدار پس از باخت تیمش دربرابر تیم مس سونگون تبریز گفت: پس از بازی درگیری بین بازیکنان و مربیان دو تیم به سمت رختکن رفتیم اما متاسفانه نیروی انتظامی  وارد حریم خصوصی و رختکن ما شده و با زدن اسپری فلفل و گاز اشک آور باعث شد چندین بازیکن ما آسیب ببینند تا جایی که اکنون ۳ نفر از بازیکنان تیم دچار خون ریزی از چشم شده و بقیه بازیکنان و کادر فنی مشکل تنفسی پیدا کرده‌اند‌.

محمد حسین عراقی‌زاده افزود: در حال حاضر به معاون دادستانی تبریز مراجعه کرده و از نیروی انتظامی شکایت کرده‌ایم تا بدانیم آیا این حق برای آنان وجود داشته که وارد رختکن شده و از گاز فلفل استفاده کنند؟

وی تصریح کرد: در حال حاضر مسئولان هیئت فوتبال اصفهان و شورای شهر در حال پیگیری این موضوع هستند و امیدوارم اجازه ندهند حق تیم ما پایمال شود.

عراقی زاده در واکنش به سخنان سرمربی تیم مس که در گفتگو با ورزش سه اظهار کرده بود این درگیری با حمله کلامی مربی گیتی پسند آغاز شده، گفت: ایشان نظر شخصی خودشان را اعلام کرده‌اند اما در واقع عامل اصلی این جنجال سرمربی تیم مس سونگون بود که هم در تبریز حواشی ایجاد کرد هم پس از  بازی رفت فینال در اصفهان حرکات ناشایستی با دستش انجام داد و تحریکاتی ایجاد کرد. امیدواریم در این راستا کمیته انضباطی و فدراسیون پیگیری و رسیدگی لازم را انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز