شهردار اصفهان خبر داد:

مذاکره با معاون رئیس جمهور برای دریافت اوراق مشارکت ساخت متروی اصفهان/ همزمان ۱۰ ایستگاه خط دوم مترو در حال احداث است

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۰۲۰۶۸۳
مذاکره با معاون رئیس جمهور برای دریافت اوراق مشارکت ساخت متروی اصفهان/ همزمان ۱۰ ایستگاه خط دوم مترو در حال احداث است
شهردار اصفهان گفت: طی سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اصفهان، شهرداری اصفهان مذاکراتی را برای دریافت اوراق مشارکت به منظور ساخت متروی اصفهان انجام داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به اینکه هفتم تیرماه و یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران و خدمت گزاران مردم که در سال 60 به شهادت رسیدند را گرامی میداریم و روز قوه قضاییه را به همه قضات و کارکنان قضایی تبریک می گوییم، اظهار کرد: پایان هفته گذشته دکتر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مهمان استان اصفهان بود که در مذاکره با وی برای کمک به مترو، «بی آر تی» و برخی مسائل دیگر دستورهای خوبی برای شهرداری اصفهان صادر شد تا با پیگیری بعدی بتوانیم برخی موانع را مرتفع کرده و با دریافت اوراق مشارکت برای مترو گام های استوار ساخت خطوط مترو را محکم تر برداریم.   

وی ادامه داد: در حال حاضر 10 ایستگاه خط دو مترو در اصفهان در حال احداث است و هفته گذشته تی بی ام( دستگاه حفار) در چهارمین ایستگاه یعنی ایستگاه عمان سامانی وارد کار شد.  

توسعه شهر و انقلاب عمرانی با قدرت جلو می رود

شهردار اصفهان تصریح کرد: اگرچه شرایط مالی برای ساخت مترو دشوار و کار سخت است اما فرزندان مردم در شهرداری، توسعه شهر و انقلاب عمرانی را با قدرت تداوم می بخشند و پروژه ها را جلو می برند.

وی افزود: این هفته شنبه های خلاق به ایستگاه پنجم خود می رسد و برای دومین هفته طرح «دسترنج» به عنوان موضوع شنبه های خلاق مطرح است. شنبه های خلاق به دریافت نظرات شهروندان اختصاص دارد و مدیریت شهری منتظر نظرات مردم است. وی گفت: طرح دسترنج، به فروش خلاقانه کالاها و محصولات مناطق و روستاهای مختلف استان اصفهان اختصاص دارد.   

وی ادامه داد: هدف این طرح، تقویت فروش محصولات و اقتصاد در این مناطق است تا تولید بیشتر محصولات بتواند به رشد اقتصادی مناطق منجر شود؛ امیدواریم این طرح گامی برای تحقق شعار امسال یعنی جهش تولید، باشد.

شهردار اصفهان همچنین به برنامه های «هر یکشنبه، یک افتتاح» اشاره و ابراز امیدواری کرد: این برنامه زمینه خدمت بیشتر خادمان مردم در شهرداری را فراهم کرده تا کارها با سرعت پیش رود.    

وی با اشاره به گفته شهید دکتر بهشتی که "بالاترین خدمت به جامعه انسان ها و محکم ترین و استوارترین پایه برای زندگی کردن انسان ها این است که اندیشیدن را به آنها بیاموزیم" افزود: همین طرز تفکر بود که کوردلان را به سوی ترور ایشان سوق داد زیرا اگر ملتی اندیشیدن را بیاموزد و بتواند درست فکر کند، بقیه کارها را می تواند خودش انجام دهد.

نظر شما