شهردار اصفهان در برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح»:

اصفهان در آستانه انقلاب عمرانی است

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۰:۵۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۲۱۶۳۲
شهردار اصفهان گفت: اصفهان در آستانه انقلاب عمرانی است و سال گذشته دو هزار ۵۰۰ میلیارد تومان صرف هزینه های عمرانی شده است

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ قدرت الله نوروزی در آیین افتتاحیه پروژه های عمرانی پایانه مسافربری صفه، ضمن آرزوی سفری امن برای مسافران و خوش آمدگویی به مسافرینی که اصفهان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده بودند، گفت: برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» برنامه ای است که بعضاً نه یک افتتاح بلکه چند افتتاح و کلنگ زنی دارد، یکشنبه آینده افتتاح پروژه در سپاهان شهر را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: پایانه مسافر بری صفه به انبار، پمپ گاز و اتوماسیون نیاز داشت و این امکان فراهم شده رانندگان بعد از مسافت طولانی، خودروی خود را در این ترمینال گازوئیل بزنند وبرای تحویل و امانت بار از انبار استفاده کنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته کار رانندگان را روان کرده است، تصریح کرد: تا پایان سال شاهد پروژه های ملی در این شهر هستیم.جاده فرزانگان، پل آفتاب و نمایشگاه بین المللی استان در نوبت افتتاح و سالن اجلاس با هزینه هفتصد میلیارد تومانی آماده افتتاح است.

نوروزی ادامه داد: اصفهان در آستانه انقلاب عمرانی است و سال گذشته دو هزار ۵۰۰ میلیارد تومان صرف هزینه های عمرانی شده است و همه اینها دست رنج مدیران و اعضای شورای شهر است. اینکه در یک شهر هر هفته برنامه افتتاحیه باشد کار کوچکی نیست .آسایش و آرامش ارتقا پیدا کرده و خدمات برای مردم ارزان تمام شود و این اتفاق شدنی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز