مدیرعامل سازمان سامانـــدهی مــــشــاغـــل شـــهـــری شهرداری اصــفــهان:

رویکرد سازمان ساماندهی مشاغل شهری، ساماندهی دست‌فروشی است، نه جمع‌آوری بساط افراد کم‌درآمد

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۰۲۲۰۹۰
رویکرد سازمان ساماندهی مشاغل شهری، ساماندهی دست‌فروشی است، نه جمع‌آوری بساط افراد کم‌درآمد
مدیرعامل سازمان سامانـــدهی مــــشــاغـــل شـــهـــری شهرداری اصــفــهان گفت: رویکرد سازمان ساماندهی مشاغل شهری، ساماندهی دست‌فروشی است، نه جمع‌آوری بساط افراد کم‌درآمد و ضعیف جامعه، دست‌فروشی ازنظر قانون شهرداری تخلف است و برحسب وظیفه نمی‌توانیم اجازه دهیم هرگونه کالایی به‌جز در محل‌های مشخص‌شده فروخته شود؛ لذا ظرفیت بازار را برای برخی دیگر از مشاغل افزایش دادیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمد مجیری گفت: پنـــجــشنبه 19تیر بازار بعثت از ساعت 13 تا 19 با کاربری گل و گیاه، ماهی‌های زینتی، دوچرخه، موتورسیکلت و ابزار و یراق‌آلات برای خدمت به شهروندان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: این بازار چهار ماه در راستای رعایت مسائل بهداشتی ناشی از انتقال کرونا تعطیل بود. اکنون به‌منظور ارائه خدمات گسترده و ساماندهی دست‌فروشان اطراف جمعه‌بازار بعثت که مشکلاتی برای تردد و سلامت شهروندان ایجاد کرده بودند و نیز امرارمعاش بخشی از اقشار جامعه و از همه مهم‌تر کاستن جمعیت مراجعات مردمی روز جمعه، تصمیم به راه‌اندازی پنج‌شنبه‌بازار بعثت گرفته شد.

مدیرعامل سازمان سامانـــدهی مــــشــاغـــل شـــهـــری شهرداری اصــفــهان افزود: پس از بازدید مسئولان چند دستگاه ذی‌ربط و مشاهده مسائل و مشکلات بهداشتی، دامپزشکی، امنیتی و نیز تأمین رضایت مراجعه‌کنندگان تصمیم جامعی گرفته شد که بازار گسترش بیشتری پیدا کند و علاوه بر جمعه یک روز دیگر بر این بازار اضافه شود.

مجیری با بیان اینکه رویکرد سازمان ساماندهی مشاغل شهری، ساماندهی دست‌فروشی است، نه جمع‌آوری بساط افراد کم‌درآمد و ضعیف جامعه، گفت:  دست‌فروشی ازنظر قانون شهرداری تخلف است و برحسب وظیفه نمی‌توانیم اجازه دهیم هرگونه کالایی به‌جز در محل‌های مشخص‌شده فروخته شود؛ لذا ظرفیت بازار را برای برخی دیگر از مشاغل افزایش دادیم. نمی‌خواهیم در این شرایط ناگوار اقتصادی و نیز شیوع کرونا باعث بیکاری افراد و نیز افزایش تکـــــدی‌گــــــری، دســـــــت‌فـــــــروشی و آسیب‌های اجتماعی شــویم؛ اما حمایت خود را می‌توانیم با ایجاد بازارچــه‌ها، بـــازارهـــای هـــفتــگی و بازارهای روز به‌طور قانونمند اعلام کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز