رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

مدیریت شهری به دنبال فعالیت‌هایی در شأن مردم اصفهان است

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۲۲۴۱۸
مدیریت شهری به دنبال فعالیت‌هایی در شأن مردم اصفهان است
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از مباحثی که با تمام توانمان دنبال می کنیم امیدواری در میان مردم شهر است، با وجود افتتاحیه ها رقابت در میان مناطق شهری ایجاد می شود و سرعت عمل در افتتاح پروژه ها از جمله اقداماتی است که صورت می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا نصراصفهانی رئیس شورای اسلامی شهر عصر دیروز (دوشنبه) در برنامه زنده تلویزیونی اینجا اصفهان با بیان اینکه، همدلی و هم افزایی خدمت رسانی به شهروندان را دنبال می کنیم و اگر امروز شرایط مطلوب است به دلیل مشارکت شهروندان عزیز ما در اداره شهر است، اظهار داشت: اقدامات مدیریت شهری از طریق سیما و صدای شهر و مطبوعات و رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی می شود و این اتفاق امید را در شهر جریان می دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری به دنبال فعالیت‌هایی در شأن مردم اصفهان است و این اتفاق با برنامه های مختلف در شهر اصفهان در حال رقم خوردن است.

نصراصفهانی اضافه کرد: هر یکشنبه یک افتتاح در مناطق ۱۵ گانه و سازمان های ۱۶ گانه در حال انجام است و این برنامه ها با شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و امروز هم با حداقل حضور مردم و در فضای باز روزهای یکشنبه دنبال می شود.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری هر یکشنبه یک افتتاح این است که مردم در جریان آنچه که در اطراف آنها می افتد باشند و همچنین مردم بدانند نمایندگان و مدیرانشان در شهر فعال هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: یکی از مباحثی که با تمام توانمان دنبال می کنیم امیدواری در میان مردم شهر است، با وجود افتتاحیه ها رقابت در میان مناطق شهری ایجاد می شود و سرعت عمل در افتتاح پروژه ها از جمله اقداماتی است که صورت می پذیرد.

نصر اصفهانی با عنوان اینکه کارگران، کارشناسان و ... همه تلاش می کنند تا سرعت افتتاح ها در مناطق شهری افزایش یابد، تصریح کرد: آخرین افتتاحی که انجام شد جایگاه سوخت رسانی در ترمینال صفه بود که سوخت گیری برای اتوبوس ها را فراهم می کند، همچنین سامانه تحویل بار به صورت اتوماسیون در این پایانه اتفاق افتاد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: برای هر پروژه ابتدا باید مکان پروژه مشخص شود، سپس آزادسازی صورت می‌گیرد، بودجه‌، احداث، اجرا و نگه داری انجام می پذیرند.

نصر اصفهانی با بیان اینکه ما باید حافظ و نگه دار اموال مردم باشیم، گفت: ما امروز پروژه هایی داریم‌ که شش ماهه به نتیجه می‌رسد گاهی پروژه ها چندین سال طول می کشد، پروژه ها دارای دو بعد کمی و کیفی هستند، یعنی پروژه از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد و سریع دچار مشکل نشود.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد بودجه متوجه فعالیت عمرانی است و ۳۰ درصد به صورت جاری است، وقتی ۷۰ درصد بودجه عمرانی است به این دلیل است که شهر پیشرفت داشته باشد، اگر جایی برای شهروندان مزاحمتی ایجاد می شود به دلیل این است که در آینده قطعا طعم شیرین توسعه را می چشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تعامل مدیریت شهری اصفهان با مسئولان در همه سطوح به خصوص با مسئولان کشوری خوب است و هفته ای یکبار با وزرا جلساتی برگزار می شود.

نصر اصفهانی گفت: ارتباطات مدیریت شهری با استاندار و فرماندار اصفهان بسیار خوب است، همچنین با همه ارگان ها تعامل داریم و تقریبا با کمترین مانع فعالیت های خود را پیش می بریم.

وی خاطرنشان کرد: ما با سرمایه گذاران و اتاق بازرگانی نیز تعامل داریم و معتقد هستیم که آنها می توانند برای شهر و پروژه های شهری یک پایه اساسی باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز