شهردار اصفهان:

وظیفه داریم هر ثانیه از وقتمان را صرف کار مردم کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۸:۳۹
کد خبر: ۱۰۲۳۸۶۸
وظیفه داریم هر ثانیه از وقتمان را صرف کار مردم کنیم
شهردار اصفهان گفت: اگر جامعه ای دچار بی تفاوتی شود و مردم به بیان نظرات خود نپردازند، شاهد شکست روابط اجتماعی در شهر خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ قدرت الله نوروزی امروز پیش از آغاز خطبه های نماز جمعه  این هفته اصفهان ضمن تبریک روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی ۱۴ تیر ماه را به نام این روز در تقویم رسمی کشور ثبت کرده و در این خصوص شهرداری ها به عنوان موسسات عمومی غیر دولتی وظایف روز افزونی دارند که پیچیدگی های خاصی را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: کارکنان شهرداری در حوادث طبیعی و کمک به آسیب دیدگان پیشقدم بودند و در زلزله کرمانشاه و سیل خوزستان، اصفهانی ها کمک های ارزنده‌ای کردند، همچنین درخصوص دیپلماسی شهری در این ۳ سال شهرداری اصفهان فعالیت های قابل توجهی داشت و به بیانی یک انقلاب عمرانی ایجاد کردیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: بودجه ۲ هزار و ۷۵۰ میلیاردی شهرداری ظرف ۳ سال به بیش از ۶ هزار میلیارد تومان می رسد و این بودجه ها در راستای عدالت قضایی و اجتماعی و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه عمران هزینه شده است.

نوروزی گفت: خط یک مترو که ۱۶ سال ساخت آن طول کشیده بود ظرف ۴ ماه به بهره برداری رسید. خط دوم مترو را از جبهه غرب به مناقصه گذاشتیم. باید خط دو مترو ۵ ساله تمام شود نه اینکه ۱۸ سال به طول انجامد، همچنین برای احداث خط سه مترو هم با سرمایه گذاران در حال مذاکره هستیم و احداث خط تراموا نیز در دستور کار قرار دارد و با مشارکت غیر دولتی کلنگ تراموا به زودی به زمین خواهد نشست.

وی تاکید کرد: سیاست گذاری ها در امور شهری باید درست شود و وظیفه داریم هر ثانیه وقتمان را صرف کار مردم کنیم، در ساختمان اجلاس نیز  تا پایان سال باید ۲۵۰ هزار میلیارد تومان هزینه کنیم و تا پایان امسال بخشی از این سالن به بهره برداری می رسد و پیشرفت آن ۸۵ درصد بوده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ساختمان نمایشگاه بین المللی اصفهان در ماه های آینده افتتاح خواهد شد و برگ زرین دیگری در اصفهان رقم خواهد خورد گفت: سالن اجتماعات گلستان شهدا نیز با کمک شهرداری و هزینه ۷۰ میلیارد تومانی و حمایت امام جمعه به زودی تکمیل می شود.

نوروزی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در سال جاری همه مناطق شهرداری اصفهان شاهد افتتاح پروژه خواهند بود، همچنین در اصفهان بین اعضای شورای شهر و شهرداری و مدیریت استان و امامان جمعه همدلی و همراهی بوده و اگر جامعه ای دچار بی تفاوتی شود و مردم به بیان نظرات خود نپردازند، شاهد شکست روابط اجتماعی خواهیم بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز