بازرس کل استان اصفهان:

تولید کننده نباید به غیر از تولید، دغدغه‌ دیگری داشته باشد

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۰۷:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۴۴۸۶
تولید کننده نباید به غیر از تولید، دغدغه‌ دیگری داشته باشد
بازرس کل استان اصفهان از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کرد و در جریان فعالیت‌ها و عملکرد این شهرک و شرکت‌های فناور مستقر در آن قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، جعفر قیصری در این جلسه خطاب به بازرس کل استان اصفهان، اظهار کرد: حضور شما در شهرک، دلگرمی و کمک بزرگی در جهت رفع موانع و دغدغه‌های شرکت‌های فناور مستقر است.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان رفع موانع تولید و توسعه اقتصاد دانش بنیان را ضرورت بزرگ کشور دانست و افزود: این ضرورت همه جوامع برای رسیدن به رشد و توسعه است.

وی به بازار داخلی به عنوان ظرفیت بزرگی برای شرکت‌های فناور کشور اشاره کرد و گفت: لازم است با رفع موانع و دغدغه‌های این شرکت‌ها، اجازه رقابت و حضور در بازار داخل به آن‌ها داده شود و قطعا این حضور می‌تواند تحول بزرگی در جامعه ایجاد کند.

بازرس کل استان اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فضای مناسبی را برای رشد و توسعه علم و فناوری ایجاد کرده است، اظهار کرد: این شهرک با فعالیت خود، در توسعه استان گام بزرگی برداشته است که جای بسی تقدیر دارد.

سید محمدمهدی طباطبائی با بیان اینکه استان اصفهان همیشه در بسیاری از موارد پیشتاز بوده است، افزود: وجود این شهرک و موفقیت‌های شرکت‌های فناور مستقر در آن می‌تواند سرمشق دیگر استان‌های کشور باشد.

وی به وظیفه نظارتی سازمان بازرسی اشاره و تصریح کرد: این وظیفه ذاتی این سازمان است، اما نظارت‌های ما نیز حمایتی خواهد بود تا شاهد فعالیت بهتر شرکت‌های فناور باشیم.

طباطبایی تاکید کرد: سازمان‌ها باید وظیفه درون نظارتی خود را به خوبی انجام دهند تا خدمات‌رسانی به مردم بهتر صورت پذیرد.

بازرس کل استان اصفهان به نیروی انسانی به عنوان اصلی‌ترین ضرورت رشد کشور اشاره کرد و ادامه داد: لازم است به نیروی انسانی نخبه‌ای که در حال حاضر در شهرک مشغول به فعالیت است انگیزه کافی داده شود تا بتواند بدون دغدغه به فعالیت بپردازد.

وی در انتها با تاکید بر اینکه تولید کننده نباید به غیر از تولید، دغدغه‌ دیگری داشته باشد، گفت: با تشکیل جلسه‌هایی با ادارات و مسوولان استان، برای رفع دغدغه‌هایی از جمله فروش، بازار و نیز اخد مجوزها تلاش خواهیم کرد.

همچنین گروه بازدیدکننده از شرکت‌های رهتاب چهلستون، پایاهیدرولیک جم، سطح سوین پلاسما، احیاگران قلب آسیا، مدبر صنعت و بهیار صنعت سپاهان دیدن کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز