رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

مدیریت شهری به دنبال سرمایه گذار بخش خصوصی است

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۲۴۶۲۱
مدیریت شهری به دنبال سرمایه گذار بخش خصوصی است
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری به جد به دنبال این است که سرمایه بخش خصوصی را در کار خود به کار بگیرد و اگر بخواهیم برای برخی پروژه ها منتظر بخش دولتی باشیم سالیان درازی پروژه ها به طول خواهد انجامید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز در یکصد و بیست و نهمین صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با فرازی از نامه حضرت علی (ع) به مالک، اظهار کرد: باید برای مدیریت بهتر و سریعتر اقدام کنیم و کاستی های مادی که موجود است را با گره زدن به سرمایه گذاران و بخش خصوصی و ورود به یک بازی برد برد ورود سرمایه گذاران را به اصفهان تسهیل کنیم و از فرار سرمایه ها به شهرهای دیگر جلوگیری کنیم و تجربیات گذشته را عبرت قرار دهیم.

وی افزود: فعالیت هایی که با بخش خصوصی انجام شده نشان می دهد که کارهای پر خیر و برکتی صورت می پذیرد و سرمایه گذاران آمادگی حضور را دارند و به دنبال عمران و آبادانی شهر اصفهان هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: توسعه ، تجهیز و ترمیم ۲۰ ورزشگاه با حداقل هزینه برای مدیریت شهری و حضور بخش خصوصی نشان می دهد که چه قدر می توانیم سرعت بهبود وضعیت پروژه ها  را توسط بخش خصوصی داشته باشیم.

نصر اصفهانی تصریح کرد: مدیریت شهری به جد به دنبال این است که سرمایه بخش خصوصی را در کار خود به کار بگیرد و اگر بخواهیم برای برخی پروژه ها منتظر بخش دولتی باشیم سالیان درازی پروژه ها به طول خواهد انجامید.

وی ادامه داد: همه باید بر گردن نهادن به قوانین و مقررات از اتلاف وقت و سوخت فرصت ها جلوگیری کنیم، یکی از این موضوعات مهم بحث آب هست که باید با تعامل میان سه استان اصفهان یزد، چهار محال و بختیاری و با مصوبه های خوب آبی اقدام موثر و خوبی در این زمینه ببینیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: مدیریت آب باید در سطح ملی انجام شود و تصمیمات ملی باید فصل الخطاب اقدامات ما باشد و امور باید در مجاری خود پیش برود. اگر به قانون تن بدهیم و از التهابات وحدت شکن پرهیز کنیم در موضوع آب اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

نصر اصفهانی گفت: مردم اصفهان در هیچ شرایطی هم وطنان خود به خصوص در استان های مجاور را تنها نخواهند گذاشت ، از سوی دیگر نیز مردم اصفهان نیز انتظار دارند که قانون در بخش آب برای آنها اجرایی شود.

وی تاکید کرد: وضعیت کرونا در سطح شهر اصفهان نگران کننده است، از امروز زدن ماسک الزامی است و امیدواریم با این اتفاق به وضعیت بهتر باز گردیم و اصفهان به سمت وضعیت قرمز گرایش پیدا نکند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد : تست کرونا مبلغ قابل توجهی است و قیمتی حدود ۵۰۰ هزار تومان پرداخت شود، این عدد با نگرانی در خصوص سلامت مردم تناقض دارد و امیدواریم خیلی دغدغه مباحث مالی در این زمینه وجود نداشته باشد.

نصر اصفهانی گفت: حضور بی حساب و کتاب موتور سواران را در پارک ها شاهد هستیم. از مسئولان مربوطه در شهرداری و پلیس راهور انتظار برخورد قاطع با این پدیده زشت که فرهنگ را مخدوش می کند و آسیب به شهروندان می شود باید  تدبیری اندیشه شود.

وی گفت: دولت به قیمت اجاره بها منازل ورود کرده است و اگر موجران نیز همراهی کنند مستأجران آرامش پیدا خواهند کرد، البته روحیه خیرخواهی اصفهانی ها موجب می شود که با این طرح همراهی کنند و با رفتار منصفانه زمینه ای برای عملیاتی شدن این قانون فراهم خواهند آورد، در این زمینه اگر همراهی مردم نباشد این قانون به بستر خود نخواهد رسید.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از همه آنهایی که در شهر اصفهان زحمت می کشند تشکر می کنم و از امام جمعه اصفهان که قضایا را با انصاف قضاوت می کنند باید تشکر کرد و با این سخنان منجر به دلگرمی مدیریت شهری شدند تا بتوانند کارهای بزرگتری انجام دهند.

نصر اصفهانی ادامه داد: عده ای باید آستانه تحمل خود را در برابر تعاریف نیز افزایش دهند و همواره منتظر نقد نباشند، امیدوارم در صدا و سیما به این موضوع رسیدگی شود و آستانه تحمل را باید افزایش داد و نباید از مدار انصاف خارج شد و باید در این زمینه تحمل افراد افزایش یابد.

وی ادامه داد: آنهایی که در معرض تقدیر قرار می‌گیرند نباید دچار غرور شوند بلکه باید زمینه کار بیشتر فراهم شود و باید همه مراقب خود باشند که در برابر تعاریف فعالیتی را رها نکنند بلکه باید رفتارهای خوب خود را ترویج دهند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۶ تیرماه روز مالیات است، تقدیر و تشکر می کنم از همه کارکنان که می کوشند بتوانند در بحث در آمدهای پایدار و با در نظر گرفتن همه شرایط موجب دلگرمی اصحاب حرف و مشاغل مختلف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز