سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان:

بستری ۷۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان/ کادر درمان خسته است

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۷:۲۹
کد خبر: ۱۰۲۴۹۳۷
بستری ۷۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان/ کادر درمان خسته است
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند به ۷۰۹ نفر رسید، همه بیمارستان های شهر درگیر کرونا هستند پذیرش بیمار دارند.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در اصفهان؛ با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: تعداد ۱۰۶ مورد بیمار  مشکوک به کرونا به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی با بیان اینکه ۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا با بهتر شدن وضعیت عمومیشان ترخیص شدند، ادامه داد: تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند به ۷۰۹ نفر رسید که از این تعداد ۱۴۲ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه تمام بیمارستان های سطح شهر پذییر بیمار کرونایی دارند، گفت: سه بیمارستان خورشید، امین و الزهرا مرجع هستند و دیگر بیمارستان ها بخش هایی از بیمارستان را به بیماران کرونا اختصصاص داده‌اند.

وی با اشاره وضعیت استان اصفهان گفت: اصفهان در مرز هشدار قرار دارد و اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، وضعیت استان اصفهان قرمز خواهد شد. در بیماستان ها تجهیزات کافی وجود دارد اما با توجه به حجم کاری پرستاران و پزشکان با تامین نیروی جدید و درگیری دیگر بیمارستان ها از فرسودگی کادر درمان جلوگیری خواهیم کرد.

نجیمی گفت: امیدواریم با همراهی  هم استانی‌ها و مراقبت و دقت بیشتر در بخش رعایت موازین بهداشتی، توجه به فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌ها هر چه زودتر به سمت کاهش موارد ابتلا به این ویروس پیش برویم و در این صورت هم زحمت کادر درمان کمتر می‌شود و هم سلامت خود و خانواده‌های آنها به خطر نخواهد افتاد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز