مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

مردم با صرفه جویی در مصرف گاز برای زمستان، ذخیره کنند

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۹:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۵۲۵۸
مردم با صرفه جویی در مصرف گاز برای زمستان، ذخیره کنند
هر چقدر مردم عزیز در بخش های صنعتی، نیروگاهی و خانگی، گاز را بهینه مصرف کنند و از تجهیزات با راندمان بالا استفاده نمایند امکان تأمین گاز برای کل کشور فراهم شده ودر فصول سرد، محدودیت مصرف برای صنایع و نیروگاهها اعمال نمی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید مصطفی علوی در بازدید یک روزه از شهرستان شاهین شهر و میمه، گفت: از مردم فهیم و با فرهنگ استان انتظار می رود الگوی مصرف گاز را رعایت کنند، در فصل زمستان که مصرف گاز بالا می رود بدیهی است اولویت مصرف با بخش مسکونی است.

وی افزود: هر چقدر مردم عزیز در بخش های صنعتی، نیروگاهی و خانگی، گاز را بهینه مصرف کنند و از تجهیزات با راندمان بالا استفاده نمایند امکان تأمین گاز برای کل کشور فراهم شده ودر فصول سرد، محدودیت مصرف برای صنایع و نیروگاهها اعمال نمی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، نرخ بهرمندی روستاهای بالای 20 خانوار در استان اصفهان را 99.6درصد اعلام کرد و گفت: آخرین شهرهای استان اصفهان نیز از نعمت گاز شهری بهرمند شدند.

علوی از مصرف سالیانه 7 میلیارد متر مکعب گاز در نیروگاههای سطح استان خبر داد و افزود: در بخش نیروگاهی 5 نیروگاه در سطح استان مشغول فعالیت هستند که همه ی این نیروگاهها گازسوز بوده و بزرگترین آنها نیروگاه شهید محمد منتظری از طریق اداره گاز شاهین شهر و میمه خدمات رسانی می شود.

وی، تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب و اقدامات فنی که توسط همکاران ما در شرکت گاز انجام می شود بدون قطعی گاز، مستمر، پایدار و ایمن این سوخت پاک برای نیروگاهها تأمین می شود.

گفتنی است در حاشیه این دیدارها با بازدید میدانی در زمینه امکان گازرسانی به مرکز ترک اعتیاد معراج شهر گز و تأسیسات شرکت تعاونی گلستان شهر میمه بحث و تبادل نظر انجام گرفت.

نظر شما