رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

واژگونی وانت پیکان در محور "اصفهان _ الیگودرز یک کشته و دو زخمی بر جای گذاشت

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۰۲۵۵۰۷
واژگونی وانت پیکان در محور اصفهان _ الیگودرز یک کشته و دو زخمی بر جای گذاشت
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان، از جان باختن یک نفر و مجروح شدن 2 نفر دیگر در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت پیکان در محور "اصفهان-الیگودرز" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرهنگ "حسین پورقیصری" گفت: ساعت 19 شب گذشته ماموران پلیس راه استان اصفهان در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 از یک مورد حادثه واژگونی خودرو در محور "اصفهان-الیگودرز" مطلع و به منظور بررسی صحنه در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه خودروی وانت پیکان حین تردد در این محور از جاده منحرف و واژگون شده که در این حادثه یک نفر از سرنشینان جان باخته و 2 نفر دیگر نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی علت اصلی این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو وانت پیکان اعلام کرد و اظهار داشت: خودروی وانت پیکان مخصوص حمل بار است و رانندگان بایستی از حمل مسافر در قسمت بار خودرو اکیداً خودداری کنند چرا که در هنگام بروز حادثه افراد به بیرون پرتاب شده و جانشان را از دست خواهند داد و راننده ای که اقدام به سوار کردن افراد در پشت وانت خود می کند در صورت بروز هر گونه حادثه ای مسئول بوده و عواقب این اقدام با راننده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز