مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان:

پیشرفت ۹۵درصدی ساخت شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان/ تعطیلی نمایشگاه‌ها تأثیرات مخربی روی اقتصاد اصفهان و کشور داشته است

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۵۶۳۵
پیشرفت ۹۵درصدی ساخت شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان/ تعطیلی نمایشگاه‌ها تأثیرات مخربی روی اقتصاد اصفهان و کشور داشته است
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان گفت: تعطیلی نمایشگاه‌ها تأثیرات مخربی روی اقتصاد اصفهان و کشور داشته است، ولی هرگاه دانشگاه علوم پزشکی اعلام کند که نیاز است برای سلامتی مردم نمایشگاه بسته شود ما این کار را انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علی یارمحمدیان در حاشیه بازگشایی نمایشگاه صنعت خودرو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا برگزاری نمایشگاه سخت است، گفت:شرایط ویژه کرونا و تحمیل اقتصادی شرایط سختی را برای نمایشگاه ها ایجاد کرده است اما در همین شرایط تصمیم به برگزاری نمایشگاه‌ها گرفته شد.

وی افزود: نمایشگاه صنعت خودرو در سه سالن نمایشگاهی در فضایی بالغ بر هشت هزار متر فضای نمایشگاهی، ۸۰ شرکت از استان‌های مختلف کشور از جمله اصفهان، تهران، گیلان، آذربایجان غربی و دیگر استان‌ها شرکت کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده توسط دانشگاه علوم پزشکی، تصریح کرد: البته این نمایشگاه تنها مختص متخصصین بوده و برای عموم مردم بازگشایی نشده است و برای دعوت متخصصین از بانک های اطلاعاتی شرکت های حاضر در نمایشگاه استفاده و تبلیغات هدفمندی در این زمینه انجام شد.

یارمحمدیان گفت: در نمایشگاه قبلی ۹۵ درصد شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه راضی بودند و امیدواریم در این نمایشگاه شاهد حضور متخصصین مرتبط باشیم.

وی ادامه داد: زمینه شرکت کنندگانی که در این نمایشگاه حاضر شدند، تولید قطعات خودرو، واردات و توزیع قطعات خودرو و ارائه خدمات آموزشی در زمینه تعمیرات خودرو بوده و تعداد شرکت کنندگان از استان های مختلف نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و شرکت‌های موتور آزمای سمین، صمت و توسعه، فروشگاه مسعود، پردیس صنعت، پرشین قطعه، کیان پارس و سینا پارت از جمله شرکت‌های اصفهانی شاخصی بودند که در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان در ارتباط با میزان پیشرفت ساخت شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان گفت: امروز شرکت نمایشگاه‌ها بیش از ۹۵.۵ درصد پیشرفت فیزیکی را تجربه کرده و بیش از ۹۵ درصد قطعات لازم نمایشگاه به محیط ساخت رسیده است. بر اساس ۱۵۰ قراردادی که برای ساخت نمایشگاه منعقد شده است، شرکت‌ها در حال فعالیت بوده و امید است شرکت نمایشگاه‌ها در سال جاری و تا چهار ماه آینده افتتاح شود.

یارمحمدیان در خصوص هزینه‌های ساخت شرکت نمایشگاه‌ها گفت: پیش بینی اول پروژه ۱۵۹ میلیارد تومان بود، ولی با افزایش نرخ ارز و با صرفه جویی‌های انجام شده این هزینه به ۲۰۰ تا ۲۳۰ میلیارد تومان رسید. کاربری محل فعلی باید با تصمیم‌گیری مراجع مشخص شود، ولی مسلم است محل فعلی نمایشگاه دیگر میزبان نمایشگاه‌ها نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان در ارتباط با احتمال تعطیلی مجدد نمایشگاه‌ها، گفت: تعطیلی نمایشگاه‌ها تأثیرات مخربی روی اقتصاد اصفهان و کشور داشته است، ولی هرگاه دانشگاه علوم پزشکی اعلام کند که نیاز است برای سلامتی مردم نمایشگاه بسته شود ما این کار را انجام می‌دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز