اطفای ۱۱۲ مورد حریق در یک هفته گذشته/ منشا آتش سوزی داروخانه خیابان هشت بهشت کپسول های گازی بود

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۶۰۰۶
اطفای ۱۱۲ مورد حریق در یک هفته گذشته/ منشا آتش سوزی داروخانه خیابان هشت بهشت کپسول های گازی بود
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در یک هفته گذشته تعداد 112 مورد حریق و 265 مورد آتش سوزی امداد و نجات و 153 مورد حادثه امدادی به سازمان آتش نشانی اعلام شده است .

فرهاد کاوه آهنگران در گفت و گو با خبرنگار برنا در اصفهان با اشاره به عملکرد هفتگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان؛ گفت: در یک هفته گذشته تعداد 112 مورد حریق و 265 مورد آتش سوزی امداد و نجات و 153 مورد حادثه امدادی به سازمان آتش نشانی اعلام شده است .

وی افزود: از 8هزار و 196 تماس گرفته شده با سامانه 125، تعداد 153 تماس منجر به عملیات شده که میانگین زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه سه دقیقه و 54 ثانیه ثبت شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه آتش سوزی داروخانه که شب گذشته در چهارراه هشت بهشت رخ داد، گفت: این حادثه ساعت 20  و 34 دقیقه شب گذشته به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد و نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های پنج، چهار، یک، 9 و 24 برای امدادرسانی به محل مورد نظر اعزام شدند.

کاوه آهنگران ادامه داد: این انفجار در زیرزمین داروخانه و به دلیل وجود اسپری‌ها و کپسول‌های گازی در زیرزمین داروخانه بود. این حریق با تلاش دوساعته نیرو های امدادی اطفا شد و خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

نظر شما