رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

اعتراف سارقان داخل خودرو در اصفهان

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۷:۴۷:۲۲
کد خبر: ۱۰۲۶۱۳۵
اعتراف سارقان داخل خودرو در اصفهان
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان محتویات داخل خودرو و اعتراف آنان به 29 فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "خمینی شهر" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ "حسین تُرکیان" با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان "خمینی شهر" و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه تیمی متشکل از کارآگاهان زبده و خبره پلیس آگاهی، رسیدگی به این پرونده را دنبال کرده و با انجام تحقیقات و اقدامات علمی و تخصصی موفق شدند هویت اعضای یک باند 3 نفره که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از اخذ مجوز از مقام قضائی طی یک عملیات ویژه و ضربتی متهمان را در حالی که با یک دستگاه خودروی مسروقه در حال تردد در سطح شهر بودند، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفگیاه متهمان گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به 29 فقره سرقت محتویات داخل خودروهای پارک شده شهروندان در حاشیه خیابان ها و کوچه های خلوت اقرار کردند.

وی اظهار کرد: با اعتراف صریح متهمان، پرونده تشکیل و هر 3 نفر برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز