مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

تمامی پروتکل های بهداشتی در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر رعایت میشود

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۷:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۶۳۷۵
تمامی پروتکل های بهداشتی در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر رعایت میشود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان طی بازدید از پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر گفت: آنطور که بررسی کردیم در پردیس سیتی سنتر تمامی پروتکل های بهداشتی به بهترین شکل رعایت شده است و مردم اصفهان می توانند با خیال راحت در این سینماها به تماشای فیلم بنشینند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی گفت: دنیا درگیر ویروس کرونا شده است. کشور و استان ما هم از این قاعده مستثنی نیست. من توصیه می کنم همه کسانی که به سیتی سنتر می آیند، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. هرچند مجموعه خودش به تنهایی همه تجهیزات را فراهم کرده است اما بهتر است که رعایت بهداشت فردی هم جدی گرفته شود تا اینکه این ویروس از بین برود.

وی اظهار کرد: خدا را شکر بعد از چندین ماه تعطیلی سینماها و رکودی که در این صنعت رخ داده است، شاهد بازگشایی دوباره سینماها از 4 تیرماه هستیم. این در حالی است که خسارت های زیادی به این حوزه وارد شده است که امیدواریم با کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا جایی که ممکن است این صنعت مورد حمایت قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین معتمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم از سینماها استقبال کنند تا زمینه رشد این صنعت هر روز بیشتر شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: سرمایه گذاری بسیار خوبی در پردیس سینمایی سیتی سنتر انجام شده است و زیرساخت های فرهنگی مناسبی در یک مجموعه تجاری دیده شده است.

وی افزود: هفت سالن سینمای فعال و یک سالن در حال تجهیز این سینما امکان خوبی را برای شهروندان ایجاد می کند که بتوانند ضمن گذران وقت و خرید در این مجموعه از سینما و فیلم هایی که اکران می شود هم استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: تجهیزاتی که اکنون در سینماهای سیتی سنتر وجود دارد، از استانداردهای جهانی برخوردار است و این امکان را فراهم کرده تا خانواده ها با توجه به توانمندی و سلیقه خودشان، سالن سینما و فیلمی که می خواهند تماشا کنند را انتخاب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز