با دستور رییس جمهوری، بهره‌برداری ۲ طرح صنعتی در اصفهان آغاز شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۶:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۶۹۵۲
با دستور ریاست جمهور بهره‌برداری ۲ طرح صنعتی با اعتباری بالغ برپنج هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی ۴۲۱ نفر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ پیش از ظهر امروز و در هفته پنجم پویش ملی "تولید، تداوم امید" به صورت ویدیو کنفرانس با دستور رییس جمهوری و با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صنعت ومعدن و تجارت و دکتر عباس رضایی استاندار در اصفهان آغاز شد.

سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در آیین بهره برداری شرکت شهدینه آران هشت بهشت گفت: شرکت شهدینه آران هشت بهشت تولید کننده گلوتن ذرت، گلوکز و شربت کلوکز، روغن ذرت تصفیه شده و انواع نشاسته اصلاح شده با سرمایه گذاری پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۰۰ نفر با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صنعت معدن و تجارت از طریق ویدئو کنفرانس با دستور رییس جمهور افتتاح شد.

وی ادامه داد: این طرح با ظرفیت تولید ۹۵ هزار تن گلوکز، گلوتن و نشاسته در شهرستان شاهین شهر و میمه استان اصفهان تکمیل و افتتاح شد و بهره‌برداری از این طرح، موجب افزایش ظرفیت در صنعت یاد شده به‌میزان ۸.۷ درصد شد.

زرندی ادامه داد: طرح توسعه شرکت کیسه طلایی زاینده رود تولید کننده انواع لمینت گونی چتایی پلی پروپیلن و نخ سی اف پروپیلن نیز امروز در ادامه سفر معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان به بهره برداری رسید. این طرح با ۳۴۰ میلیارد ریال  سرمایه گذاری برای ۱۲۱ نفر فرصت شغلی به وجود آورده است.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت  در این مراسم گفت:از مجموع ۶۹ هزار طرح در حال اجرا در کشور ۱۲ هزار و ۸۰۰ طرح بیش از ۶۰ درصد پیشرفت دارد که فرصتی برای اشتغال ۴۶۱ هزار نفر را فراهم خواهد کرد.

سعید زرندی افزود: جهت گیری وزارت صنعت معدن و تجارت در سال جهش تولید در قالب هفت محور برنامه ای و ۴۰ طرح برای سالجاری تعریف شده است.

وی ادامه داد: سه طرح از مجموع این ۴۰ طرح در زیر مجموعه سرفصل های با عنوان بهره وری سرمایه مطرح است که سه جهت گیری جدی امسال وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت محسوب می شود. وزارت صمت در سالجاری بدنبال تکمیل طرح های نیمه تمام، بهره برداری از واحدهایی که تعطیل شده و برگرداندن مجدد آنها به چرخه تولید با کمترین هزینه ممکن و افزایش ظرفیت و ارتقا واحدهای موجود است.

زرندی بیان کرد: برنامه مدونی برای ادامه پویش‌های ملی تولید و تداوم امید در مجموعه وزارت صنعت معدن و تجارت در نظر گرفته شده و سرفصل های خوبی در این زمینه برای بازار سرمایه پیش بینی شده است.

وی با اشاره به شرکت شهدینه آران هشت بهشت خاطرنشان کرد: این شرکت در حوزه صنایع غذایی کشور از صنایع پیشرو است.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با نگاه جدید به استفاده از پالایشگاه فرآوری غلات بتوانیم نگاه جدیدی به حوزه امنیت غذایی کشور داشته باشیم و از تک منبعی را بتوانیم جبران کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز