سرپرست معاونت توسعه مدیریت ومنابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام شاغلان و بنگاه‌های فرهنگی هنری فاقد کد بیمه در سامانه کارا

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۴۶:۰۲
کد خبر: ۱۰۲۷۶۰۲
آغاز ثبت‌نام شاغلان و بنگاه‌های فرهنگی هنری فاقد کد بیمه در سامانه کارا
سرپرست معاونت توسعه مدیریت ومنابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به آغاز ثبت‌نام شاغلان و بنگاه‌های فرهنگی و هنری فاقد کد بیمه کارگاهی در سامانه کارا از شانزدهم تیرماه، گفت: پایان تیرماه آخرین مهلت ثبت تقاضای کسب‌ و کارهای دارای کد بیمه و کارگاه برای دریافت تسهیلات کرونایی در این سامانه است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حمیدرضاملکوتی خواه سرپرست معاونت توسعه مدیریت ومنابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به همکاری وزارت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، اظهار کرد: شاغلان و فعالان فرهنگی و هنری فاقد کد بیمه کارگاهی می‌توانند از دوشنبه ۱۶ تیرماه در سامانه کارا اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان مشمول می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا برای تسهیلات کرونا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir  ثبت‌نام کنند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت ومنابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه مشمولان دارای کد بیمه کارگاهی از اردیبهشت‌ماه فرصت ثبت نام در این سامانه را داشته‌اند، افزود: مهلت ثبت‌نام برای مشمولان دارای کد بیمه کارگاهی تا پایان تیرماه اعلام شده است.

ملکوتی خواه با دعوت از همه مشمولان حوزه فرهنگ و هنراستان اصفهان برای ثبت‌نام در این سامانه تأکید کرد پرداخت تسهیلات کرونایی یکی از بسته‌های حمایتی از کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع این ویروس است، گفت: آسیب‌های مالی بسیاری دیده که تلاش می‌کنیم با جلب حمایت‌ها بخشی از این آسیب‌ها جبران شود.

خاطرنشان می شود؛ متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل فرهنگی و هنری آسیب دیده از ویروس کرونا میتوانند تا پایان تیر ماه با مراجعه به سامانه کارا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

لازم به ذکر است سامانه مذکور تنها مسیر رسمی اعطای تسهیلات به واحد های اقتصادی مذکور می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز