مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان:

آغاز پروژه تاسیسات فاضلاب روستایی خمینی‌شهر تا ۲ ماه آینده/ ۵.۲ میلیارد تومان برای این پروژه سرمایه گذاری شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۷۹۳۷
آغاز پروژه تاسیسات فاضلاب روستایی خمینی‌شهر تا ۲ ماه آینده/ ۵.۲ میلیارد تومان برای این پروژه سرمایه گذاری شد
مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان با اشاره به اجرای اولین طرح فاضلاب روستایی پس از یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی در این استان گفت: نخستین پروژه تاسیسات فاضلاب استان، در روستای تیرانچی شهرستان خمینی شهر تا دو ماه آینده عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ هاشم امینی با بیان اینکه نخستین پروژه تأسیسات فاضلاب استان، در روستای تیرانچی شهرستان خمینی شهر تا دو ماه آینده عملیاتی می‌شود، گفت: مطالعات اولیه و نقشه‌های اجرایی سیستم فاضلاب روستای تیرانچی تهیه شده و با هدف بهره‌مندی ساکنان این روستا از خدمات شبکه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۵.۲ میلیارد تومان، اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای امر، با تخصیص اعتبارات جاری، اجرای پنج کیلومتر از ۱۸ کیلومتر فاضلاب این روستا عملیاتی خواهد شد، افزود: روستای تیرانچی از جمله روستاهایی به‌شمار می‌آید که از یک طرف به خمینی شهر و از سوی دیگر به شهر کوشک چسبیده است و مجاورت این روستا به شهرها یکی از دلایل اجرای تأسیسات فاضلاب در این منطقه است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان با بیان اینکه هم اکنون ۱۶۲۰ فقره انشعاب آب به مشترکان در روستای تیرانچی واگذار شده است، گفت: جمعیت این روستا بالغ بر ۳۵۰۰ نفر است و با اجرای تأسیسات فاضلاب در آینده به متقاضیان انشعاب فاضلاب واگذار می‌شود.

امینی با بیان اینکه روستای تیرانچی تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ است، اظهار کرد: با همکاری فرمانداری و شهرداری خمینی شهر، منابع و سرمایه لازم برای پروژه اصلاح شبکه آبرسانی به منظور حل مشکل کم آبی و افت فشار آب، جذب شده است.

امینی اظهار کرد: افت فشار آب ناشی از افزایش مصرف آب در تابستان و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مبارزه با کرونا است.

وی خاطرنشان کرد: از مصرف کنندگان انتظار داریم با توجه به مصرف بالای آب در تابستان و کمبود منابع آبی کشور و با در نظر گرفتن موازین بهداشتی با حداکثر مدیریت در مصرف آب، به گذر از این بحران کمک کنند.

 

نظر شما