مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در شورای آموزش و پرورش شهرستان مبارکه:

آموزش و پرورش سازنده فردای جامعه است

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۰:۵۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۲۸۹۲۲
آموزش و پرورش سازنده فردای جامعه است
اعتدادی گفت: فرهنگیان عزیز در 5 ماه گذشته و به مانند همیشه در مقابل مردم که صاحبان اصلی آموزش و پرورش هستند روسفید و سربلند بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، در بیست و یکمین روز از تیر ماه ۱۳۹۹، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مبارکه با حضور امام جمعه شهرستان مبارکه، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، فرماندار مبارکه و تعدادی از مسئولین استانی و شهری برگزار شد.

اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تاکید استاندار اصفهان مبنی بر برگزاری منظم جلسات شورای آموزش و پرورش استان در هر ماه، اظهار داشت: شورای آموزش و پروش اهمیت و جایگاه بسیار مهمی دارد؛ این شورا همواره با ریاست استاندار برگزار می شود و همواره شاهد توجه ویژه استاندار محترم اصفهان و حضور ایشان در تمامی جلسات این شورا بوده‌ایم.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش فردای جامعه را می سازد، اگر به این فهم مشترک برسیم در تمام جلسات شورا شرکت می کنیم و حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر دلسوزان در این جلسه نشان از فهم و درک  مردم و مسئولین شهرستان مبارکه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: نه به عنوان یک مسئول بلکه به عنوان یک شهروند و یکی از هزاران والدینی که حق خود می دانند در مسائل آموزشی و پرورشی فرزندان خود مشارکت کنند اعلام می کنم که فرهنگیان عزیز در 5 ماه گذشته و به مانند همیشه در مقابل مردم که صاحبان اصلی آموزش و پرورش هستند روسفید و سربلند بودند و زمانی که برای استمرار فرآیند آموزشی گذاشتند وقت بیشتری نسبت به تدریس در کلاس بود. اگرچه معتقدم هیچ محلی کارکردهای مدرسه و کلاس را ندارد اما به اجبار از فضای فیزیکی به فضای مجازی کوچ کردیم که با این اتفاق معلمین بسیار بیشتر از حالت عادی با تلفن همراه یا رایانه تدریس خود را انجام می دادند.

اعتدادی در خصوص فداکاری های کادر پزشکی کشور و فرهنگیان تاکید کرد: کاری که کادر پزشکی در ماه های اخیر انجام دادند هیچگاه فراموش شدنی نیست؛ از سوی دیگر فرهنگیان شریف نیز همواره به دنبال کسب سرمایه اجتماعی بوده و هستند اما سرمایه اجتماعی که امروز کادر پزشکی بدست آورده با سرمایه اجتماعی فرهنگیان برابری می کند و خوشحالیم که امروز این قشر زحمت کش نیز به این سرمایه اجتماعی دست یافته اند.

وی طراحی و راه اندازی سامانه ERP را اقدامی مفید برای آموزش و پرورش استان اصفهان دانسته و تصریح کرد: این سامانه نظارت مستقیمی بر نیروی انسانی دارد اما پس از ورود کرونا و تعطیلی مدارس کاربری آموزشی به این سامانه اضافه شد؛ فیلم های آموزشی معلمین ضبط و بر روی سامانه بارگزاری شد تا دانش‌آموزان بتوانند از این فیلم‌ها استفاده کنند. امروز بیش از 850 اداره آموزش و پرورش در کل کشور به این سامانه متصل هستند و در استان اصفهان 100 در صد معلمین در این سامانه فعال هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تداوم فعالیت های پرورشی، تربیتی و فرهنگی را از دیگر ویژگی‌‌هایخاص این سامانه بیان کرده و افزود: تلاش کردیم تا با این سامانه در کنار آموزش بستری را نیز برای فعالیت‌های پرورشی و تربیتی دانش‌آموزان فراهم کنیم تا بتوانیم امکانات کاملی را در اختیار آن ها قرار داده باشیم.

اعتدادی با اشاره به فعالیت های خوب آموزش و پرورش شهرستان مبارکه خاطر نشان کرد: باید جوانان مبارکه را ترغیب کنیم تا با ورود به دانشگاه فرهنگیان به آیندگان این شهر خدمت کنند و همچنین مشکلات کمبود نیروی انسانی را جبران کنیم چرا که معتقدم محور جذب آموزش و پرورش بایستی دانشگاه فرهنگیان باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز