برگزاری سی و سومین جشنواره فیلم کودک در اواخر مهر ماه/ بخش بین الملل به صورت مجازی و بخش ملی، فیزیکی برگزار میشود

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۹۳۶۰
برگزاری سی و سومین جشنواره فیلم کودک در اواخر مهر ماه/ بخش بین الملل به صورت مجازی و بخش ملی، فیزیکی برگزار میشود
برای برگزاری جشنواره کودک این دوره دو سناریو برنامه‌ریزی شده است؛ بدین صورت که بخش بین‌المللی به صورت آنلاین و در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورات لازم از سوی ستاد مقابله با کرونا، در بخش ملی برنامه‌ها به صورت فیزیکی و اجرایی باشد و در غیر این صورت با آماده‌سازی زیر ساخت‌های لازم این بخش نیز به صورت آنلاین برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی که با موضوع "سرنوشت رویدادهای فرهنگی و هنری در شرایط شیوع ویروس کرونا" برگزار شد، گفت: شیوع موج دوم کرونا دلیلی بود تا مهر تعطیلی بر فعالیت‌های میدانی زده شود، اما جامعه هنری باید خود را با شرایط خاص این روزها تطبیق دهد. کرونا می تواند بهانه‌ای برای پیشرفت شتاب زده تحول دیجیتال در عرصه فرهنگ و هنر شود.

وی ادامه داد: فراخوان جشنواره فیلم کودک نیز به زودی با تغییراتی که به اقتضای شرایط کرونا است، منتشر خواهد شد. این جشنواره در بازه زمانی ۲۷ مهر تا ۲ آبان برگزار و تاکنون بیش از ۱۰۰ فیلم، انیمیشن و فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان افرود: برای برگزاری جشنواره کودک این دوره دو سناریو برنامه‌ریزی شده است؛ بدین صورت که بخش بین‌المللی به صورت آنلاین و در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورات لازم از سوی ستاد مقابله با کرونا، در بخش ملی برنامه‌ها به صورت فیزیکی و اجرایی باشد و در غیر این صورت با آماده‌سازی زیر ساخت‌های لازم این بخش نیز به صورت آنلاین برگزار شود.

نظر شما