امضای تفاهم نامه کمیته امداد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۲۹۷۵۶
امضای تفاهم نامه کمیته امداد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان
تفاهم نامه همکاری مشترک آموزشی و فرهنگی بین کمیته امداد امام خمینی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان امضا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان و محمد قلمکاریان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان، تفاهم نامه‌ای برای همکاری‌های مشترک به مدت یک سال امضا کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در حاشیه امضا این تفاهم نامه گفت: هدف از این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات طرفین برای غنی سازی اوقات فراغت و شناسایی و شکوفایی استعداد، خلاقیت، ذوق هنری و ادبی کودکان و نوجوانان و جهت بخشی آن‌ها در مسیر تحقق ارزش‌ها و هنجار‌های ایرانی _ اسلامی و تقویت روحیه انقلابی و رفتار اخلاقی از راه ایجاد فرصت‌های کتابخوانی و دستیابی به تجــربه‌های ناب و خلاق فرهنگی، هنری، ادبی و علمی است.

کریم زارع همچنین بهره برداران خدمات فرهنگی کمیته امداد را شامل دوره‌های سنی مختلف از پیش دبستانی تا افراد مسن و سالخورده بیان کرد و افزود: فعالیت‌های قرآنی، کتابخوانی، برگزاری اردو‌های تفریحی و زیارتی، مسابقات فرهنگی، ورزشی و علمی، برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده، پرداخت کمک هزینه تحصیل و حمایت از نخبگان از جمله مهمترین خدمات فرهنگی این نهاد است.

وی با اشاره به رویکرد‌های جدید کمیته امداد استان در عرصه فعالیت‌های فرهنگی بر ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی، دانشگاه ها، حوزه‌های علمیه و دیگر نهاد‌ها و سازمان‌های فعال در عرصه فرهنگی، تاکید کرد و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این زمینه می‌تواند در دستیابی به پیشبرد اهداف فرهنگی برای مددجویان و پیشگیری از آسیب دیدن خانوار‌های نیازمند از تبعات فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار باشد.

محمد قلمکاریان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان هم در این آئین گفت: تلاش می‌شود تا بر اساس این تفاهم نامه به مددجویان معرفی شده از کمیته امداد خدمات ویژه‌ای ارائه و تا پایان سال تعداد واحد‌های سیار کانون با تمرکز بر مناطق محروم و روستایی به ده مرکز افزایش داده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز