عضو شواری اسلامی شهر اصفهان:

همکاری مدیریت شهری و بهزیستی زمینه ساز شهری سالمتر و شاداب تر است

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۱:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۹۸۶۲
همکاری مدیریت شهری و بهزیستی زمینه ساز شهری سالمتر و شاداب تر است
خدمات مختلف سازمان بهزیستی برای سلامت و پیشبرد اهداف توسعه ای جامعه ضروری است و همکاری این نهاد با مدیریت شهری، می تواند زمینه ساز شهری سالمتر و شاداب تر باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ فریده روشن، عضو شواری اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک روز بهزیستی گفت: بیست و پنجم تیرماه روز بهزیستی نامگذاری شده است. بهزیستی نهادی است که توجهش بیش از سایر نهادها به اقشارآسیب دیده و محروم جامعه است. خدمات مختلف این نهاد برای سلامت و پیشبرد اهداف توسعه ای جامعه ضروری است و همکاری این نهاد با مدیریت شهری، می تواند زمینه ساز شهری سالمتر و شاداب تر باشد.

وی ادامه داد: در این هفته پایگاه اورژانس اجتماعی ترمینال کاوه به منظور ساماندهی افراد آسیب دیده در این پایانه افتتاح گردید. این پایگاه بنا به نیازی که از سمت مدیریت شهری اعلام شده بود و با استقبال سازمان بهزیستی بهزیستی ایجاد گردید.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: از جمله برنامه هایی که در این زمینه بناست با همکاری نیروی انتظامی و بهزیستی صورت گیرد آموزش کارکنان پایانه ها برای شناسایی افراد آسیب دیده و معرفی آنها به مددکار حاضر در دفتر اورژانس اجتماعی پایانه است و نیز  تصمیم گرفته شده که با تداوم همکاری مشترک، دفتر اورژانس اجتماعی در ترمینال صفه نیز ایجاد گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز