مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان:

تمام خدمات درمانی برای بیماران کرونایی رایگان است

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۹۸۸۴
تمام خدمات درمانی برای بیماران کرونایی رایگان است
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه به طور میانگین برای هر بیمار کرونایی سازمان تامین اجتماعی حدود ۳۰ میلیون ریال هزینه کرده است افزود: این در حالیست که تمام خدمات درمانی برای بیماران کرونایی رایگان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علی اعتصام پور، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: ۴ هزارو ۸۰۰ بیمار از ابتدای شیوع بیماری کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان اصفهان بستری شده اند که در حال حاضر بیش از ۹۳ درصد آن‌ها بهبود یافته و مرخص شده اند.

علی اعتصام پور با اشاره به اینکه به طور میانگین برای هر بیمار کرونایی سازمان تامین اجتماعی حدود ۳۰ میلیون ریال هزینه کرده است افزود: این در حالیست که تمام خدمات درمانی برای بیماران کرونایی رایگان است.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال به مراکز درمانی پرداخت شده افزود: بخش بزرگی از بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی به مراکز درمانی پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، قرار است بیمارستان‌های غرضی، فاطمه زهرا سلام الله و شریعتی اصفهان در کنار سایر خدمات درمانی، دو بخش ویژه به درمان بیماران کرونایی اختصاص دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز