استاندار اصفهان:

تسریع اجرای پروژه مسکن محرومان ضروری است

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۴۸:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۹۹۶۷
تسریع اجرای پروژه مسکن محرومان ضروری است
استاندار اصفهان بر تسریع در ساخت مسکن محرومان و خانواده های نیازمند در استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان در جلسه بررسی روند اجرایی صدور پروانه و خدمات مهندسی تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان برنامه و بودجه کشور،استانداری اصفهان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد:با اجرای این تفاهم نامه قرا راست بیش از چهار هزار واحد مسکونی به متراژ ۶۰ متر مربع احداث شده و به خانواده های کم درآمد و آسیب پذیر مناطق روستایی و شهرهای دارای ظرفیت استقرار دائم واگذار شود.

استاندار اصفهان با اشاره به آمادگی،انسجام و تمهیدات لازم برای ساخت چهار هزار واحد مسکونی محرومان، بر تسریع در ساخت این واحدها در استان تأکید کرد.

مدیر ارشد استان تصریح کرد: در صورت ساخت این واحدها در زمان مشخص و تعیین شده می توان مجوز اعتبار لازم برای ساخت واحدهای بیشتری را برای استان از دولت اخذ نمود.

رضایی اظهار کرد: در سفر اخیر دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای تأمین مسکن خانواده های نیازمند و فاقد سرپناه مناسب در سطح روستاها و شهرهای استان بین سازمان برنامه و بودجه کشور، استانداری اصفهان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز