معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در آیین معارفه رئیس گروه شهر دوستدار کودک :

اصفهان به شبکه جهانی شهرهای دوستدارکودک جهان می پیوندد

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۰۲۶۹
اصفهان  به شبکه جهانی شهرهای دوستدارکودک جهان می پیوندد
مراسم معارفه اسما نکویی، رئیس گروه شهر دوستدار کودک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با حضور برخی از اعضاء شورای اسلامی شهر اصفهان و مدیران حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید احمد حسینی نیا، معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان ضمن تقدیر از فعالیتهای انجام شده در راستای شهر دوستدار کودک در سال گذشته، بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل همه بخشهای مربوطه و هم افزایی در راستای تحقق اهداف شهر دوستدار کودک تاکید نمود.

وی افزود: اصفهان وقتی شهر تمدن ساز عنوان می شود، این مبین غنای فرهنگی ،تاریخی و شهرسازی آن است. ما در سال ۹۸ و سال پیش رو برنامه اقدام اجرایی داریم و تا کنون در حوزه نظری برنامه ها دنبال شده و در ادامه می باست در حوزه اجرایی نیز به یک برونداد مطلوب برسیم.

حسینی نیا اظهار کرد: ما می خواهیم چه در حوزه علمی و چه در بخش عملیاتی مجموعه شهر دوستدا رکودک قوی تر از قبل کار خود را دنبال کند و اگر بتوانیم در سال جاری و در نهایت شش ماه اول سال 1400 گام دوم برنامه که مربوط به شهر دوستدار کودک است را انجام بدهیم و به یک برونداد مطلوب در برنامه اقدام برسیم می توانیم از این مرحله عبور کرده و به گام سوم که همان ورود به شبکه جهانی شهرهای دوستدار کودک هست برسیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان بیان کرد: ارتقاء کیفی کلیه فضاهای شهری برای کودکان و نظارت بر حسن اجرا، برند سازی، ترویج و اموزش اصول صحیح تربیتی و اموزشی کودکان از طریق شبکه سازی فضاهای اجتماعی و شهری، توسعه و ارتقاء کیفی بازیکده ها یا فضاهای بازی مطلوب برای کودکان شهر، مشارکت کودکان در مدیریت شهری، حمایت از تولیدات و انتشارت علمی و فرهنگی مربوط به حوزه کودکان در راستای ترویج رویکرد شهر دوستدار کودک بخشی از برنامه هایی که در حوزه شهردوستدار کودک دنبال می‌شود.

گفتنی است اسما نکویی ، پیش از این در مسئولیت مدیر دفتر تخصصی نوجوان شهرداری اصفهان مشغول فعالیت بوده است. مراسم  معارفه رئیس گروه شهر دوستدار کودک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان  با حضور برخی از اعضاء شورای اسلامی شهر اصفهان و مدیران حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز